آخرین عناوین

شنبه 30 بهمن 1395-16:47 کد خبر:40963

با حضور فرمانده انتظامی مازندران انجام گرفت:

انتصاب فرمانده انتظامی جدید قائم‌شهر

طی مراسمی با حضور فرمانده انتظامی مازندران، فرمانده انتظامی جدید قائمشهر منصوب شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، سیدمحمود میرفیضی در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی قائم‌شهر با بیان اینکه حفظ امنیت در جامعه بسیار مهم است و در احادیث و سخنان بزرگان به آن اشاره بسیار شده است، اظهار داشت: اگر می‌خواهیم هنجارها در جامعه شکسته نشود و توسعه عدالت و اقتصاد وجود داشته باشد در درجه اول باید امنیت آن جامعه را تأمین کرد.

وی افزود: در وضعیت کنونی کشور و با وجود فشارها و تحریم‌ها در حوزه منطقه‌ای و جهانی، دشمنان به‌ دنبال این هستند که انقلاب ما را از پای درآورند که البته این امر با مدیریت و تدبیر رهبری و مسئولان و حمایت مردم خنثی شده است.

فرمانده انتظامی مازندران تصریح کرد: دشمن با استفاده از ظرفیت‌هایی همچون اینترنت و فضای مجازی قصد تخریب افکار عمومی را دارد ولی ملت ایران با اقتدار ایستاده‌اند و در مسیری حرکت می‌کنند که ولی‌امر مسلمین به آنان نشان داده است.

این مسئول با بیان اینکه تهدیدهای دشمن از حالت سنتی خارج و به سمت تهدیدهای نوین سوق داده شد، اظهار کرد: مسئولان و مردم باید هوشیار باشند و عاقلانه تصمیم بگیرند تا بتوانند اقدامات دشمن را خنثی کنند.

میرفیضی افزود: دشمن به‌دنبال دوقطبی کردن بین مردم و ایجاد شکاف بین مردم، دولت و مجلس است و مهم‌ترین چیزی که باید توسط مردم و مسئولان به آن توجه شود، بصیرت است و آن‌چیزی که در بصیرت مهم است اصل ولایت و ولایت‌پذیری است که می‌تواند ما را از خطرت نجات دهد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ایران یکی از تأثیرگذارترین کشورها در معادلات جهانی است، تصریح کرد: ما با کشورهایی در حال مقابله هستیم که جز ابرقدرت‌ها هستند و این وجود رهبری، خون شهداء و پشتیبانی مردم است که سبب عزت ما در جهان است.

فرماندهی انتظامی مازندران ادامه داد: نیروی انتظامی یکی از دستگاه‌هایی است که در تأمین امنیت جامعه نقش دارد و وظیفه اصلی آن پاسخ‌گویی به مطالبات مردم و افزایش رضایت‌مندی است و همه سازمان‌ها و مردم در آن نقش اساسی دارند و باید کمک‌ حال نیروی انتظامی باشند تا وظایف خود را به‌خوبی انجام دهند.

این مسئول به ‌دست آوردن اعتماد مردم را باعث افزایش مشارکت و احساس امنیت برشمرد و گفت: مردم، پلیس را نماینده خود در برقراری امنیت اجتماعی و اخلاقی می‌دانند.

میرفیضی با بین اینکه نقش نیروی انتظامی در جامعه امروز متمایز است، اظهار کرد: این وجه ‌تمایز به ‌دلیل پیچیده شدن جرائم است و ناجا باید خود را به‌ روز کند و حضور پررنگ داشته باشد.

وی افزود: برخورد با اشکال گوناگون جرائم نیازمند تعامل بین نیروی انتظامی با سایر دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی است که می‌توان از نمونه بارز به تعامل بین مسئولان در شهرستان قائم‌شهر اشاره کرد و آن را الگو قرار داد.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه افزایش کشفیات، کاهش جرائم و کاهش آمار فوتی ناشی از تصادف نشان از عمل‌کرد فرمانده انتظامی این شهرستان دارد، تصریح کرد: پلیس در ایران مجاهد مسئول است و صرف مأمور مسئول نیست.

این مسئول آن‌چیزی که در انتصاب‌ها در نیروی انتظامی مهم است را شایسته‌سالاری برشمرد و گفت: مدیرانی که انتخاب می‌کنیم باید اثربخش باشند و از حداقل ظرفیت، حداکثر بهره‌ وری را انجام دهند.

*نیروی انتظامی موجب افتخار و دل‌گرمی من است

فرماندار قائم‌شهر نیز در این مراسم با بیان اینکه فلسفه آمدن و رفتن در نظام جمهوری اسلامی توفیقی است که نصیب هرکسی نمی‌شود، اظهار کرد:مسئولیت‌هایی که بر عهده ما قرار دارد لطف خداوند سبحان است.

مهدی محمدی افزود:همه کسانی که در این انقلاب و نظام مسؤولیتی دارند باید آن‌گونه قدم بردارند و قلم برانند که رضایت خدا و خلق خدا را به‌همراه داشته باشد.

وی نیروی انتظامی را مایه افتخار، دل‌گرمی و احساس قوت برشمرد و گفت: همه شهروندان این انتظار را از نیروی انتظامی دارند تا احساس امنیت و آرامش را برای آنان رقم زنند.

*تعامل دوسویه با سازمان‌ها و نهادها در چهارچوب قانون

فرمانده جدید انتظامی قائم‌شهر نیز خط خود را خط رهبری و ولایت‌فقیه برشمرد و اظهار کرد: تمام تلاشم این است تا در چهارچوب قانون با تمام نهادها، گروه‌ها و سازمان‌ها تعامل دوسویه داشته باشم.

محمدولی مرادی استفاده از نگهبان محله، شب‌گردها، نیروهای شهرداری، نیروهای بسیجی و دهیاران در کمک به نیروی انتظامی را یکی ازبرنامه‌های خود برشمرد و گفت: در تمامی مأموریت‌ها از این ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

در پایان این مراسم با اهداء لوح  از خدمات شعبان مهری فرمانده سابق انتظامی قائم‌شهر قدردانی و محمدولی مرادی به‌عنوان فرمانده انتظامی قائم‌شهر منصوب شد

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :