آخرین عناوین

شنبه 30 بهمن 1395-9:23 کد خبر:40957

اما و اگرهای معضل زباله در بابلسر توسط دو مقام مسئول!!!

حل مشکل زباله بابلسر خوشبینانه است/ اقدام اساسی انجام نشد

در حالی که شهردار بابلسر اعلام کرده است حل مشکل زباله امری خوشبینانه است اما رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران می‌گوید اقدام اساسی در این زمینه انجام نشده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مشهدسر، بهروز رنجبر شهردار بابلسر در تماس تلفنی با برنامه «سرزمین ما» در خصوص آخرین وضعیت مدیریت زباله در این شهر، توضیح داد: از سال‌های دور و قبل از اینکه در این مکان ساختمان مسکونی ساخته شود، پارکینگ هشت بابلسر را برای دپوی زباله در نظر گرفته بودند که البته طی سال‌های اخیر قرار شد تا این مکان به خارج از شهر منتقل شود.

وی افزود: زمینی خارج از شهر برای دپوی زباله خریداری شده و شهرداری بابلسر در حال عقد قرارداد با شرکت‌های داخلی مدیریت پسماند است.

شهردار بابلسر با بیان اینکه این موضوع امری خوشبینانه است که با خارج کردن محل دپو زباله از شهر مشکلات ما حل می‌شود، گفت: برای استان مازندران چند محل به صورت پایلوت برای دفن زباله انتخاب شده است، البته باید در این زمینه به دنبال تکنولوژی‌های مدرن باشیم.

اما به فاصله یک روز پس از گفت‌وگوی تلویزیونی شهردار بابلسر با شبکه اول سیما، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز از دپوی زباله و آثار مخرب آن در بابلسر و چند شهر دیگر مازندران گلایه کرد.

قاسم جان‌بابایی گفت: معضل نفوذ شیرابه زباله‌ها در نکا، بابلسر و چهاردانگه ساری جدی است.

وی تصریح کرد: با وجود اعلام این موضوع در کارگروه سلامت و امنیت غذایی، اما اقدام اساسی در این زمینه انجام نشد و باید تعارف در این زمینه را کنار گذاشت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • فرهنگی
    شنبه 30 بهمن 1395-15:44


    معظل تجمع زباله و رفع آن در حیطه ی مسئولیت چه سازمانی هست؟؟؟ آقایان مسئول، شهردار عزیز، بهتر است به جای گذاشتن انگشت اتهام به سمت همدیگر و و انداختن طوق بی توجهی بر گردن یکدیگر کمی با درایت بیشتر فکری اساسی برای این مشکل داشته باشید

    • جواد از نکا
      شنبه 30 بهمن 1395-14:21


      کی میشود به این وعده وعیدها جامه عمل بپوشید جناب شهردار، مسئله تجمع زباله چندین سال است بی جواب مانده، شما هنوز به فکر دفن جایی برای دفن زباله اید؟؟؟؟؟ مضرات شیرابه ایی که از زباله سرازیر می‌شه بیماریهای مختلفی رو متاسفانه گریبانگیر کرده، این بی توجهی و سستی تا کیییی؟؟؟؟؟