آخرین عناوین

جمعه 29 بهمن 1395-23:43 کد خبر:40951

معاون هواشناسی مازندران اعلام کرد:

کاهش دمای هوای مازندران تا فردا/ادامه بارش‌ها به صورت برف

معاون هواشناسی مازندران گفت: تا فردا دما در استان کاهش می‌یابد و بارش ها در استان به صورت برف است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، احمد اسدی معاون هواشناسی مازندران اظهار داشت:از امروز شاهد افزایش بارش‌ها در ارتفاعات و مناطق ساحلی بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه بارش در ارتفاعات به صورت برف و مناطق ساحلی در غرب استان به صورت باران و برف است، افزود: در مناطق ساحلی در شرق استان بارش به صورت باران است که از امشب انتظار بارش برف در این مناطق را داریم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه دمای هوای از امشب تا صبح فردا کاهش می‌یابد و با وزش باد همراه است، خاطرنشان کرد:در برخی مناطق در استان با کاهش شدید دما روبرو می‌شویم.

این مسئول با اعلام اینکه ارتفاعات همراه با بارش برف با مه آلودگی همراه است، یادآور شد:این امر سبب کاهش دید در جاده‌های کوهستانی می‌شود که لازم است رانندگان زنجیرچرخ به همراه داشته و نکات ایمنی را رعایت کنند.

اسدی افزود:از بعدازظهر فردا از بارش و ابرناکی هوا کاسته می‌شود و از روز یک‌شنبه تا روز چهارشنبه جوی نسبتا پایدار و هوای صاف تا قسمتی ابری را شاهد هستیم که دمای روزانه هوا به تدریج روند افزایشی دارد.

وی با بیان اینکه دمای هوا در حال حاضر در ساری چهار درجه سانتیگراد است، بیان کرد: امروز دمای شهرستان ساری حداقل چهار سانتیگراد و حداکثر هفت درجه بود که برای فردا کاهش دما را انتظار داریم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه امروز بیشینه دما در رامسر، گلوگاه و قائم‌شهر با هشت درجه سانتیگراد بود، ادامه داد: کمینه دما در استان صبح امروز در بلده با 9 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اسدی در پایان گفت: وضعیت دریا هم امشب مواج و طوفانی است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • شنبه 30 بهمن 1395-9:19


    برف و باران رحمت الهی است به دنبال شادی بارش باران غم از بین رفتن محصولات کشاورزی متاسفانه ذهن عزیزان ما رو درگیر کرده است.

    • شهروند
      شنبه 30 بهمن 1395-9:3


      با تشکر از پرسنل زحمت کش هواشناسی که آمار دقیقی از وضعیت هواشناسی ارائه میکنند حتی با تماس تلفنی. خسته نباشید