آخرین عناوین

پنجشنبه 28 بهمن 1395-12:46 کد خبر:40943

دبیر اتحادیه عکاسان مازندران خبر داد:

پلمپ ۳ عکاسی مدلینگ غیرمجاز در ساری

رئیس اتحادیه عکاسان ساری و دبیر اتحادیه عکاسان مازندران گفت: ۳ عکاسی مدلینگ غیرمجاز در ساری پلمپ شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تیتر امروز، عقیل تشکری اظهار کرد: عکاسی مدلینگ در تمامی شهرها وجود دارد که متاسفانه این افراد فعالیت غیرمجاز دارند، به صورت جدی با آنها برخورد می‌شود و اماکن نیز در این زمینه ورود پیدا کرد،مردم پس از آگاهی از حضور این افراد در شهر، بلافاصله موضوع را اطلاع‌رسانی کند.

رئیس اتحادیه عکاسان ساری با اشاره به اینکه ۴ مرکز غیرمجاز در ساری شناسایی و با آنها برخورد شد، گفت: پیشگیری همیشه بهتر از درمان بوده است و باید در این زمینه نیز مسئولان نظارتی از این موضوع پیشگیری کنند.

 تشکری در ادامه با گلایه از برداشته شدن سقف و فاصله صنفی در اتحادیه‌ها، اظهار کرد: ۳۵۰ عکاسی در ساری فعالیت می‌کنند در حالی که کمترین حمایتی از سوی مسئولان نمی‌شود،دولت نمی‌تواند اشتغال ایجاد کند و افراد تحصیلکرده به مشاغل آزاد روی می‌آورند.

از سوی برخی اداره‌ها تداخل صورت می گیرد و بر اساس ماده ۹۱ باید با آنها برخورد کرد اما در عمل این موضوع پیگیری نمی‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • فرهنگی
    شنبه 30 بهمن 1395-10:38


    متاسفانه در این قضیه هم من متقاضی مقصرم و هم عکاس ولی متاسفانه عدم فرهنگ سازی در جامعه و تمدن گرایی و اروپا نگری و .... علت اصلی این معضل در اطراف شده است. هیچ نظارتی هم اعمال نمیشود. و هیچ نهاد و ارگانی و سازمانی هم مسئولیت این امور و ساماندهی آن را انجام نمیدهد و هر روز هم متاسفانه شاهد افزایش روز افزون مسائل از این دست هستیم

    • حمید
      شنبه 30 بهمن 1395-10:33


      تا منه مخاطب نخوام که با این وضعیت جلوی دوربین های عکاسی ظاهر شم چطور عکاس به خودش اجازه میده که تصاویر و کلیپ های این چنینی از خودش بیافرینه؟؟؟؟؟