آخرین عناوین

پنجشنبه 28 بهمن 1395-12:34 کد خبر:40942

دادستان مرکز استان خبر داد:

کشف ۳ پرونده مفاسد اقتصادی در دستگاه‌های اجرایی مازندران

دادستان مرکز استان گفت: سه پرونده فساد اقتصادی سال گذشته در دستگاه های اجرایی استان مازندران کشف شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تیتر امروز، اسدالله جعفری دادستان مرکز استان در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات مازندران اظهار داشت: در دادگستری مرکز استان و در شورای حقوقی یکی از محورهای اصلی فعالیت نظارت سوء جریان های مالی و مفاسد اقتصادی در دستگاه های اداری و تعرض افراد به اموال عمومی و انفال است.

وی با بیان اینکه با مشارکت همه مدیران با محوریت دستگاه قضایی این کار در حال انجام است، خاطرنشان کرد: مفاسد اقتصادی در استان صفر نشد اما کاهش محسوسی پیدا کرده است.

دادستان مرکز استان با تاکید بر اینکه حساسیت فراوانی بر نظارت و برخورد با این مفاسد در مازندران وجود دارد، تصریح کرد: مشارکت جدی دستگاه های نظارتی در کاهش این امر بسیار تاثیرگذار بوده است.  

جعفری افزود: ۳ پرونده مفاسد اقتصادی در مازندران گزارش شده است که یک مورد رئیس اداره و یک شهردار درگیر این موضوع بوده‌اند که پرونده تشکیل شده و در حال رسیدگی در دستگاه قضایی است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • کارمند
    يکشنبه 1 اسفند 1395-11:34


    عدم مدیریت صحیح مسوولان برخی ادارات باعث ایجاد فساد دستگاههای اجرایی میشه که تا وقتی مدیران از طریق باندبازی و رابطه ای انتخاب باشن و شایستگی لازم جهت مدیریت نداشته باشن شاهد چنین پرونده هایی خواهیم بود.

    • م- موسوی
      جمعه 29 بهمن 1395-23:45


      چه برخوردی با مفسدان اقتصادی پرونده های قبلی صورت گرفته که عبرتی برای بقیه عوامل اجرایی دستگاهها بشه,,, غیر اینه که چندوقت دیگه انگار آب از آب تکون نخورده و این پرونده هم مثل بقیه پرونده های اقتصادی کشور بسته میشه!؟؟