آخرین عناوین

پنجشنبه 28 بهمن 1395-12:33 کد خبر:40941

مشکلات حمل و نقل شهروندان نیازمند تدبیر:

مکان نامناسب ایستگاه تاکسی در رامسر

با توجه به احداث پل جدید صفارود، ایستگاه تاکسی رامسر مدت‌ها است به مکانی نامناسب منتقل شده که موجب ایجاد ترافیک در سطح شهر و ایجاد مزاحمت در بین کسبه است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از رامسر نوین، شهر توریستی رامسر نیازمند مکانی مناسب جهت ایستگاه تاکسی جهت ایاب و ذهاب است که نیازمند تدبیری بیشتر است.

بازار هفتگی رامسر در زیر پل صفارود قرار دارد که در روزهای بازار، مردم جهت خرید به آنجا مراجعه می‌کنند و پس از خرید باید فاصله طولانی را جهت رسیدن به ایستگاه تاکسی طی کنند که موجب رنجش شهروندان است.

عدم وجود ایستگاه‌های مناسب تاکسی در سطح شهر و مکان‌های خوب به ضعف مدیریت تاکسیرانی بازمی‌گردد چرا که باید برنامه‌ریزی اصولی و کارشناسی شده در این زمینه انجام شود.

از سوی دیگر گلایه شهروندان نسبت به گرفتن اضافه کرایه توسط برخی راننده‌ها است که اعلام می‌دارند پول خورد ندارند و در روز با سوار کردن مسافران بی‌شمار، کرایه‌های نامتعارف دریافت می‌کنند که از نظر شرعی و قانونی خلاف است.

در اوقات شلوغی ظهر و غروب که همشهریان در حال عبور و مرور هستند و نیاز به تاکسی دارند اثری از تاکسی‌ها در شهر نیست و همه درگیر سرویس مدارس و سرویس‌های دربستی هستند که باعث کندی عبور و مرور می‌شود.

در روز 22 بهمن که جهت عبور و مرور نیاز مبرم به تاکسی بود، اثری از تاکسی‌ها نبود و صف‌های طولانی مردم برای گرفتن تاکسی تمامی نداشت.

آقایان مسئول! فقط نباید اسم و عنوان را یدک کشید.

ایجاد صف‌های طولانی تاکسی در منطقه میدان امام و رمک مجب ترافیک شدید و خالی بودن سرویس‌دهی به سایر نقاط از جمله کمربندی و نقاط دیگر شهر می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :