آخرین عناوین

سه شنبه 26 بهمن 1395-10:49 کد خبر:40918

تکرار ارائه آمارهای غیرقابل لمس در مازندران:

15 هزار شغل جدید در مازندران!!؟

رئیس هیأت مدیره مجمع نمایندگان کارگران مازندران در واکنش به ایجاد 15 هزار شغل در استان گفت: چیزی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم، ظرفیت بسیار پائین تولید است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، حمیدرضا امام‌قلی‌تبار در واکنش به ایجاد 15 هزار شغل توسط مسئولان مازندران در استان، اظهار کرد: توجه به آمار و ارقام چند سالی است که مورد توجه متولیان استانی قرار گرفته و بدون بررسی دقیق تنها به استناد این آمار و ارقام احساس می‎کنند که واقعا شغل در استان ایجاد شد.

وی با اعلام اینکه ایجاد 15 هزار شغل در استان به صورت جدی قابل لمس نیست، افزود: چیزی که در حال حاضر مردم با آن مواجه هستند ظرفیت بسیار پائین تولید در استان است و همین تولید کنندگان با نگران نسبت به وضعیت آینده به فعالیت خویش ادامه می‎دهند.

رئیس هیأت مدیره مجمع نمایندگان کارگران مازندران خاطر نشان کرد: اعلام ایجاد 15 هزار شغل در استان تداعی کننده تکرار ارائه آمارهای غیرقابل لمس در جامعه است.

وی اضافه کرد: برخی از این آمارها مربوط به واحدهای است که به صورت صوری اقدام به طرح‌های توجیهی کرده و در عمل ایجاد شغل نکردند ولی از نگاه و منظر متولیان در لیست تولیدکنندگان قرار گرفتند، حتی برخی از این واحدها نسبت به دریافت تسهیلات هم اقدام کردند، اما در عمل شاهد ایجاد شغل نبودیم.

امام‌قلی‎تبار ادامه داد: برخی از آمارهای اعلام شده از طرح‌های توجیهی استخراج می‎شود که به صورت عملیاتی برای مردم کار ایجاد نشده است.

وی یادآور شد: آمارهای ایجاد 15 هزار شغل در استان زمانی قابل اتکا است که به همین نسبت تامین اجتماعی تعداد بیمه شده در اختیار داشته باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • کارشناس آمار ( بیکار)
    سه شنبه 26 بهمن 1395-18:14


    مسیولین عزیز ما رو هم فرزند خودتون بدونید، بهمون اعتماد کنید و بزارید واقعا اونهایی که لیاقت و توانایی انجام کار را دارند به عرصه کار وارد بشند و دست از اقوام بازی و .. بردارید.

    • علیرضا
      سه شنبه 26 بهمن 1395-18:7


      خواهش میکنیم ذهن ما جوونها رو با این دست اخبارها که مطمئنا.... نیست مخدوش نکنید و امید واهی ندهید. اگه کمی حمایت از سمت شما باشه مطمئن باشید ما جوونها پشتکار لازم رو داریم که به تولید دست بزنیم

      • محسن ( بیکار)
        سه شنبه 26 بهمن 1395-18:1


        وقتی در سرشماری، ماموران سرشماری این سوال را مطح میکنند" حتی توی این چند روز کاری انجام ندادید " ایا جواب بله به این سوال نمیتواند جزء ان 15 هزار شغلی اعلان شود که اقای امام قلی تبار عزیز میفرمایند که در مازندران ایجاد شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

        • تولید کننده محصولات دامی
          سه شنبه 26 بهمن 1395-17:55


          ظرفیت تولید در مازندران زیاد هست منتها توجه به بخش تولید و عدم حمایت از تولید کنندگان و نداشتن تسهیلات در زمینه‌ی فروش و صدور تولید، امید و رغبت تولید کنندگان عزیز مان را از بین برده است

          • ساروی
            سه شنبه 26 بهمن 1395-17:52


            آقایون مسئولین کی تا الان آمار دقیق دادن که این بار دومشون باشه!!؟؟ حتماً 15 هزار اشتغال ایجاد شده اون هم از از طریق رابطه و پارتی بازی, حتی آمارش ممکنه بیشتر از این اعداد و ارقام باشه..

            • مدرس
              سه شنبه 26 بهمن 1395-17:52


              امیدواریم امار و ارقامی که اعلان میکنند درست باشه چون تا انجایی که خبرها در دست هست امار و ارقامی که در زمینه های مختلف در دست هست صحیح نیست و فقط بازی با اعداد و نمودار و افزودن واحدی سالیانه به امار قبلی است که ان هم متاسفانه....