آخرین عناوین

سه شنبه 26 بهمن 1395-10:30 کد خبر:40916

سخنگوی اورژانس مازندران خبر داد:

مصدوم شدن ۳ نفر در آتش سوزی دفتر اسناد رسمی در بهشهر

سخنگوی اورژانس مازندران، از مصدوم شدن سه نفر به دلیل آتش‌سوزی و مسمومیت با دود در ساختمان اسناد رسمی در خیابان امام خمینی بهشهر خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از ایسنا، سخنگوی اورژانس مازندران، از مصدوم شدن سه نفر به دلیل آتش‌سوزی و مسمومیت با دود در ساختمان اسناد رسمی در خیابان امام خمینی بهشهر خبر داد.

ذکریا اشکپور اظهار کرد: در ساعت ۱۸ و ۱۸ دقیقه دوشنبه ۲۵ بهمن‌ماه وقوع حادثه آتش سوزی در بهشهر به مرکز پیام اورژانس شرق استان مازندران اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله همکاران پایگاه‌های اورژانس بهشهر و رستمکلا به محل حادثه فرستاده شدند.

اشکپور با بیان اینکه این حادثه در یک دفتر اسناد رسمی در خیابان امام خمینی (ره) بهشهر اتفاق افتاد، تصریح کرد: در این حادثه سه زن حاضر در ساختمان به دلیل استنشاق دود دچار تنگی نفس شده بودند از سوی تیم اورژانس حاضر در محل پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان امام خمینی بهشهر منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس مازندران، یادآور شد: یکی از پرسنل آتش نشانی که دچار بریدگی دست با شیشه شده بود در همان محل به صورت سرپایی درمان شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • فرهنگی
    سه شنبه 26 بهمن 1395-17:47


    اصحاب رسانه‌ی زحمتکش ما در خبرهای مختلف از کشورهای حاشیه تلاش در اطلاع رسانی مردم از درگیریها و جنگ و کشتار و مسایل از این دست دارند. و از بی امنیتی و تفرقه در این کشورها صحبت میکنند. درحالی که مسایل این چنینی متاسفانه اطراف ما در حال ازدیاد هست؟ ایا جای صحبت بیشتر از سمت رسانه ها با مسیولین عزیزمان نیست که ریشه یابی شود و علت آن این حوادث مشخص شود.

    • شهر وند
      سه شنبه 26 بهمن 1395-17:37


      متاسفانه وجود مسایل و اختلافات داخلی سبب شده جان عده ای بیطرف در این آتش سوزی هایی که به ظاهر اتفاقی می اد به خطر می افته؟ واقعا جای تاسفه که این دست اتفاقات روتین شده و توجهی بهشون نمیشه

      • معلم بازنشسته
        سه شنبه 26 بهمن 1395-17:33


        جدیدا یاد گرفتیم که به جای حل مسئله صورت مسئله رو پاک کنیم. ایا بهتر این نیست که بیشتر کنجکاو بشیم و بفهمیم چه مسایلی وجود داره که این دست اتفاقات در پیرامون ما روال عادی پیدا کرده. مقصر این اتفاقات کیه ؟؟چه کسی مسئول رسیدگی به این امورات هست؟؟

        • دانشجوی عمران
          سه شنبه 26 بهمن 1395-17:26


          چرا این روزها رفتار رسمی دچار حریق میشه؟؟؟ چه دستی پشت این دست اتفاقا قرار داده؟ ایا این احتراق عمدی بوده؟؟ یا به نفع کسانی بوده که نبایداسراری ازشون برملا میشده؟؟ چه اتفاقاتی داره میافته که مردم از ان بیخبرند؟