آخرین عناوین

شنبه 2 بهمن 1395-20:52 کد خبر:39612

هشدار رئیس ستاد انتخابات مازندران!!

با هرگونه فعالیت غیرقانونی انتخابات رصد و برخورد می شود

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: هرگونه فعالیت غیرقانونی و پیش از موعد انتخاباتی رصد و با متخلفان برخورد می شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از ایرنا،علیرضا یونسی روز شنبه در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد اظهار کرد : انتخابات یک روند برنامه ریزی شده و قانونمند است و همه باید در چارچوب قانون در تمامی مراحل عمل کنند.

وی ایجاد شور و نشاط اجتماعی و سیاسی را لازمه انتخابات پرشور و مشارکت بالای مردم در تعیین سرنوشت دانست ولی تاکید کرد : همه چیز باید در چارچوب قانونی خودش باشد تا حق الناس رعایت شود.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اظهار این که در اردیبهشت سال آینده 2 انتخابات در مازندران به صورت همزمان برگزار می شود ، گفت : آنچه درباره تبلیغات پیش از موعد ممکن است بروز کند ، مربوط به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهاست.

وی افزود : در این بخش هر فردی در هر جایگاهی بخواهد به نام داوطلب تبلیغات کند ممنوع است و قانون نحوه برخورد با وی را مشخص کرده است و یقینا برخورد خواهد شد.

یونسی گفت : نوع برخورد با متخلف را قانون تعیین می کند ولی به طور حتم قانون با افرادی که بخواهند از هر طریقی سبب ایجاد بی نظمی در روند انتخابات شوند به فراخور تخلفش برخورد خواهد کرد.

وی با اظهار این که هم اکنون ستاد انتخابات در استان فعال شده است و فعالیت‌های شهرستان‌ها را تحت پوشش دارد ، گفت : فرمانداران و بخشداران نقش اصلی را در این ستاد دارند و بر اساس روزشمار ستاد انتخابات استان ، مشغول فعالیت هستند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران در پاسخ به این پرسش که آیا در مدت زمان باقی مانده تا انتخابات احتمال جا به جایی و تغییری در فرمانداران استان وجود دارد یا خیر ، گفت : این برمی‌گردد به شرایط و موقعیت و وضعیت استان و هر امری تا آن موقع احتمال دارد .

معاون سیاسی استاندار مازندران همچنین در نشست شورای اداری شهرستان محمود آباد گفت : مردم ما باید با همت بالای خود همانند زمان دفاع مقدس که صدام را به زباله دان تاریخ سپردند ، در جهت پیشرفت کشور عمل کنند.

وی افزود : عقل ، منطق، وجدان و جوانمردی اقتضا می کند تا همه مجموعه حاکمیت تقویت شود.

یونسی با بیان اینکه مردم باید در جهت توسعه کشور تلاش کنند ، گفت : باید به گونه ای عمل کنیم که وجودمان برای جامعه همراه با خیر باشد و چون ما یک مسئول هستیم هم رسالت یک انسان خدمتگزار را داریم و هم رسالت یک مسئول خدمتگزار را و مقام و منزلت ارزشی برای انسان نمی‌آورد.

وی افزود : اگر منزلت ما در راه خدا و مسیر امام باشد به درستی ، پاکی دارای قرب بالایی خواهد بود یعنی اینگونه نباشد که عکس امام و رهبری بالای سر ما باشد ولی عمل به فرامین ایشان انجام ندهیم و این ظلم به امام و مقام معظم رهبری است.

یونسی با اشاره به اینکه دولت هر چه صادق تر و به عدالت نزدیک تر عمل کند به مردم نزدیک تر است ، اظهار کرد : دولت آقای روحانی با تورم 40 درصدی و رشد اقتصادی منفی 6/8 دهم درصدی کشور را تحویل گرفت و در حال حاضر رشد اقتصادی به مثبت 4 درصد رسیده است .

وی با بیان اینکه این دولت با تایید اعتبار ات 360 میلیارد تومانی مازندران را تقویت کرد ، افزود : بخشی از کار گاههای ما سیستم تجهیزاتی بسیار قدیمی 30 ساله دارند که باید از مدار خارج و تجهیزات جدید راه اندازی شود .

او ادامه داد : در استان مازندران بیش از سه هزار میلیارد تومان هزینه برای سازندگی انجام گرفت و به همان میزان استان شکوفا و شغل ایجاد شد و جامعه رونق گرفت.

یونسی گفت : دولت هزینه سلامت مردم را از حدود 80درصد به زیر 10 درصد تقلیل داد و در حوزه افراد تحت پوشش بهزیستی مثل زنان بی سرپرست و بد سرپرست دولت میلیاردها تومان هزینه در مازندران انجام داد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :