آخرین عناوین

شنبه 2 بهمن 1395-14:11 کد خبر:39609

معاون استاندار مازندران هشدار داد:

قطع گاز جایگاه های سی ان جی مازندران از روز یکشنبه

معاون استاندار مازندران گفت: به دلیل کاهش دمای هوا در طی روزهای آتی و لزوم توجه به‌ صرفه‌جویی در مصرف گاز از فردا گاز پایانه‌های سی ان جی‌ها استان قطع خواهد شد.


به گزارش خزرتیترخبر، علی نبیان در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سالن شماره یک استانداری، اظهار کرد: با توجه به کاهش دمای پیشرو در طی روزهای آتی و لزوم توجه به‌ صرفه‌جویی در مصرف گاز از فردا گاز پایانه‌های سی ان جی‌ها استان قطع خواهد شد.

وی افزود: قطع گاز پایانه‌های سی ان جی تنها استان مازندران را شامل نمی‌شود بلکه پایانه‌های گازی استان‌های گیلان و گلستان هم این‌گونه خواهد بود.

معاون عمرانی استاندار مازندران، بابیان اینکه ایران همواره بر اصول خود پایبند است و برای همین ترکمنستان واردات گاز به کشور را قطع کرده است، ادامه داد: با یک عزم همگانی و صرفه‌جویی می‌توانیم مانع قطع شدن گاز خانگی در استان شویم.

نبیان، از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی حاضر در جلسه خواست تا از فردا یکشنبه سوم بهمن‌ماه با قطع گاز ادارات متبوع خود در همه شهرستان‌ها از رامسر تا گلوگاه اقدام کنند.

وی در ادامه ضمن تأکید بر استفاده از سوخت جایگزین گاز طبیعی در ادارات و دستگاه‌های دولتی، گفت: تجهیز بیش از ۱۵۰۰ نانوایی استان به سوخت دوم از اقدامات مهمی بود که در فرصت کوتاه و پس از قطع واردات گاز ترکمنستان در مازندران انجام شد.

معاون عمرانی استاندار مازندران، با تصریح اینکه، اقدام به استفاده از سوخت جایگزین در نانوایی‌ها، ادارات و دستگاه‌های دولتی و هم‌چنین قطع گاز سی ان جی‌ها اقدام مهمی است که مانع قطع گاز خانگی در زمان کاهش دمای هوا می‌شود.

نبیان متذکر شد: همه دستگاه‌های دولتی استان از فردا یکشنبه سوم بهمن تا سه‌ شنبه پنجم بهمن‌ماه موظف به قطع گاز در ادارات هستند و این مهم بایستی به جد از فردا در همه ادارات کل و شعب انها در شهرستان‌های استان اقدام شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :