آخرین عناوین

پنجشنبه 30 دی 1395-10:53 کد خبر:39592

مسئول نمایشگاه کتاب بصیرت بهشهر خبر داد:

نمایشگاه کتاب بهشهر پلمپ شد!

مسئول نمایشگاه کتاب بصیرت بهشهر گفت:اتاق اصناف به بهانه نداشتن جواز کسب،نمایشگاه کتاب را پلمپ کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از ایسنا،مسئول نمایشگاه کتاب بصیرت در بهشهر اظهار کرد: متولی صدور مجوز برگزاری نمایشگاه های کتاب در همه شهرهای سراسر کشور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است که اداره فرهنگ و ارشاد بهشهر نیز به نمایشگاه کتاب بصیرت از 9 الی 25 دی ماه جاری مجوز برگزاری داده و پس از آن آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه و فرماندار بهشهر نامه ای را مبنی بر تمدید فعالیت این نمایشگاه کتاب تا پایان سال جاری صادر کردند و اداره فرهنگ و ارشاد نیز موافقت کرد.

ابوالفضل عرب با اشاره به اینکه فقط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اجازه صدور مجوز و همچنین پلمپ کردن نمایشگاه ها را دارد، گفت: اداره فرهنگ و ارشاد بهشهر تمایل زیادی برای دایر بودن نمایشگاه کتاب دارد و حتی پیگیرهایی در زمینه دائمی کردن نمایشگاه کتاب در بهشهر را انجام دادند و امام جمعه بهشهر نیز بر مسئله دائمی شدن نمایشگاه کتاب در بهشهر تاکید دارند.

وی افزود: صنف لوازم التحریر بهشهر صبح چهارشنبه 29 دی بدون هماهنگی با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، اقدام به پلمپ نمایشگاه کتاب بصیرت کرد و دلیل پلمپ را نداشتن جواز کسب اعلام کرد.

مسئول نمایشگاه کتاب بصیرت در بهشهر اظهار کرد: در سال های اخیر در شهرهای مختلف سه استان گلستان، مازندران و گیلان نمایشگاه های کتاب بسیاری را برگزار کردم و همیشه فقط از اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ها مجوز لازم را اخذ می کردم و هیچ گاه با اصناف مواجه نشده بودم.

عرب خاطرنشان کرد: تا کنون 6 دوره نمایشگاه کتاب در شهرستان بهشهر از انتشارات اسلوب علمی برگزار کرده ام که البته انتشارات اسلوب علمی ناشر برتر استان مازندران است و در نمایشگاه کتاب بصیرت بیش از 3 هزار عنوان کتاب از این انتشارات وجود دارد و تا کنون بیش از 20 هزار نفر کتاب خریداری کردند و 35 هزار نفر بازدیدکننده داشته است و همه روزه از ساعت 8 صبح تا 22 شب با 50 درصد تخفیف دایر بوده که با استقبال بالای مردم مواجه شده است.

وی گفت: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر مجدانه پیگیر حل مسئله پلمپ نمایشگاه کتاب بصیرت است تا از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و نیروی انتظامی شهرستان بهشهر این پلمپ را باز کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :