آخرین عناوین

چهارشنبه 29 دی 1395-17:21 کد خبر:39582

تهدید نماینده مردم تنکابن:

خسارت کشاورزان پرداخت نشود؛ زمین های کشاورزی تغییر کاربری می دهند

نماینده مردم تنکابن گفت: عدم پرداخت به موقع خسارت هایی همچون سرمازدگی اخیر تغییرکاربری اراضی کشاورزی را در پی خواهد داشت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، عضو کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی مجلس با اشاره به نامه اعتراضی مجمع نمایندگان استان مازندران به نوبخت در خصوص عدم تخصیص خسارت کشاورزان مازندرانی ،گفت: عدم تخصیص خسارتهای همچون سرمازدگی تغییرکاربری در اراضی کشاورزی را در پی دارد.

براساس این گزارش، شمس الله شریعت نژاد در خصوص وضعیت عدم تخصیص خسارت مرکبات کاران و کشاورزان در استان مازندران،گفت: متاسفانه مصوبات دولت در زمینه سرمازدگی اخیر عملیاتی نشده است و این امر موجب نگرانی کشاورزان در استان مازندران شده است.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی،افزود: عدم پرداخت به موقع خسارت هایی همچون سرمازدگی اخیر  تغییرکاربری اراضی کشاورزی را در پی خواهد داشت ،زیرا زمانی که تولید در عرصه کشاورزی برای کشاورز مقرون به صرفه نباشد، بدیهی است که کشاورز به تغییر کاربری فکر خواهد کرد.

شریعت نژاد ادامه داد:جبران خسارت کشاورزان انگیزه آنها را برای انجام فعالیت کشاورزی افزایش می دهد و از خطرات جبران ناپذیری همچون تغییر کاربری زمین های کشاورزی جلوگیری می کند.

 عضو کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی مجلس با بیان اینکه عدم تخصیص اعتبارات برای جبران خسارت مرکبات کاران و کشاورزان استان مازنداران توسط دولت اعتراض مجمع نماینگان  این استان را در پی داشته است،یادآورشد: نامه ای در خصوص عملیاتی نکردن مصوبات دولت در زمینه پرداخت خسارت مرکبات کاران  و کشاورزا ن در سرمازدگی  اخیر توسط  مجمع نمایندگان  استان مازندران خطاب به نوبخت تهیه و ارسال شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :