آخرین عناوین

چهارشنبه 29 دی 1395-8:36 کد خبر:39568

دادستان بابلسر خبر داد:

کشف راز تیراندازی در بابلسر پس از 2 سال/ دستگیری 6 متهم

دادستان بابلسر از کشف راز تیراندازی در این شهرستان بعد از 2 سال خبر داد و گفت: در رابطه با پرونده 6 متهم دستگیر شدند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، محسن نوروزی اظهار کرد: براساس دریافت گزارشی مبنی بر تیراندازی در روستای «کرفون» بابلسر در سال 93 به منزل فردی به نام «الف ـ ی»، متهم پرونده شناسایی نشد اما با گزارش دیگری در سال‌جاری مبنی بر تیراندازی مجدد به منزل همان فرد و خسارت وارده به این ملک مسکونی، پرونده در مراجع قضایی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این پرونده، شاکی را به آتش زدن خودرو تهدید کردند که با شکایت او، شخصاً رسیدگی به پرونده را به‌عهده گرفتم و با جمع‌آوری اطلاعات متهم را احضار کرده که او در تحقیقات، به تیراندازی در دو مرحله با هم‌دستی پنج نفر دیگر اعتراف کرد.

دادستان بابلسر تصریح کرد: در این پرونده، دو نفر به اتهام تیراندازی و چهار نفر به اتهام معاونت در تیراندازی، در مجموع 6 نفر دستگیر شدند.

این مسئول علت این تیراندازی را اختلاف خانوادگی عنوان و اظهار کرد: یکی از متهمان از اقوام نزدیک شاکی بود که در حال حاضر متهمان با قرار قانونی به زندان معرفی شدند.

* دستگیری سارق حرفه‌ای در بابلسر

همچنین نوروزی از دستگیری سارق حرفه‌ای در بابلسر خبر داد و گفت: این متهم که از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار بود در بازجویی انجام‎شده، تاکنون به سرقت پنج دستگاه پراید در بابلسر اعتراف کرد.

وی افزود: در حال حاضر پرونده در حال رسیدگی و بازرسی بوده و متهم با قرار قانونی به زندان معرفی شد.

* انهدام کارگاه مشروب‌سازی در بابلسر

دادستان بابلسر با اشاره به انهدام کارگاه مشروب‌سازی در این شهرستان، اظهار کرد: در یک عملیات غافلگیرانه یک کارگاه مشروب‌سازی در بابلسر منهدم شد.

این مسئول ادامه داد: در این عملیات توانستیم یک نفر اهل و مقیم ارومیه را دستگیر که متهم در بازجویی به هم‌دستی شرکای خود اعتراف کرد.

نوروزی در پایان با بیان اینکه در حال حاضر متهمان دیگر پرونده متواری هستند، گفت: در این کارگاه 13 لیتر مشروب آنالیز شده و دو قبضه اسلحه شکاری کشف و ضبط شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :