آخرین عناوین

شنبه 25 دی 1395-21:50 کد خبر:39525

فرامرز درخشنده/کارشناس رسانه:

باغتان آباد وبزم اتان پرشور!!

چگونه برسرسفره های رنگین می نشینید؟کجای دنیا مرسوم است که کسانی ازپرخوری بالا بیاورند و کسانی ازشدت گرسنگی به تهوع بیفتند!!


خزرتیترخبر:با تمام مشکلات ودردسرهایی که به عنوان یک رسانه بیطرف درمازندران مواجه بوده وهستیم هیچگاه در پی آن نبودم که ذره ای خدمات وزحمات خادمان به نظام وانقلاب ومردم شریف استان مازندران وساروی های قدرشناس را زیرسوال ببرم حتی اگر تسامحی صورت گرفته باشد وهمواره حرمت قلم را حفظ کرده ام تا انگ واتهامی برپیشانی ام نقش نبندد!

درمقاطعی برای حفظ حرمت وجایگاه استاندارمحترم ازهیچ کوششی دریغ نکردم  حتی به بهای این که هزینه های سنگینی را متحمل گردم؛ درادوارمختلف وهرجایی که احساس کردم مسئولان خدوم استان مورد کم لطفی برخی قلم فروشان وکاسبان عرصه رسانه قراردارند، یکه وتنها ایستادم وازنگاه ها و قلم های اجاره ای اشان درامان نماندم – واما بماند که آقای ... با ما چه کرد وچه لطف وعنایتی به رسانه های منتقد وآنانی که استاد مچ گیری هستند، نمود- اما اطمینان داشته ودارم که خداوند منان حافظ ونگاهبان بندگان خویش است ومن ازاین بابت احساس آرامشی دارم بی نظیر!

هرجایی فریاد مظلومیت کارگری برخاست ؛ سکوت را حرام دانسته و با قلم وتن رنجورم سپری شدم برای حفظ وحراست ازحقوق انسانهایی که شریف ترین مخلوقات خداوند هستند وهیچ گاه شرف و اعتبارم را به حراج نگذاشتم واین گونه ام که درهرمحفلی احترامم را نگاه می دارند اگرچه دستانم تهی است و...!!

تا دیروزنگران شهردارجوان ساری بودم که با این همه تلاش ودوندگی که عمران وآبادانی را به مرکزاستان هدیه کرده مبادا جایگاهش دراستان مخدوش گردد؛ هرجایی که لازم بود ازایشان دفاع کردم بی هیچ چشمداشتی وفقط رضای الهی را جستم ودعای خیرهمشهریانم را!

و... وامروزکه ازمن سوال می کنند که چه دلیلی دارد ازایشان حمایت کنم؛ زبانم قاصراست؛ بدهی های میلیاردی به تامین اجتماعی که می تواند سرنوشت صدها کارگر زحمتکش دراین نهاد را به بحران بکشاند، عدم پرداخت ماهها حقوق کارگران بخش ها و سازمان های مختلف تحت پوشش که زندگی را به کام آنها تلخ نموده ، عدم پرداخت به رانندگان اسیجاری و تنزل دستمزد آنان در سالجاری، بدعهدی به پیمانکارانی که وعده های شهرداری را قبول کرده اند وهست ونیست خود را برای عمران مرکزاستان هزینه نموده اند واکنون با خزانه خالی شهرداری مواجه هستند و... وزمانی که فلان جشن باشکوه و تجمع بزرگ مردم ساری وهزینه های شگرف آن را تخمین می زنم ؛ چه می توانم بگویم به آنانی که لعن ونفرین می کنند مسببان این وضعیت را!

آقایان مسئول درهربخشی که تشریف دارید وخادم مردم می باشید، باغتان آباد وبزم اتان پرشور! لطفاً شهامت داشته باشید وبه مردم واقعیت ها را بگویید؛ به مردم بگویید که برای پرداخت مطالبات دهها میلیاردی پیمانکاران چه برنامه ای دارید؟

همانگونه که ازهم اکنون درشهرهای مازندران ، شهرداران را گردهم می آورید و برای آن که آرای مردم را برای انتخابات شوراها اکیب کنید، نشست ها برگزار میکنید !

راستی چگونه برسرسفره های رنگین می نشینید و وجدانتان قبول می کند که کارگران زحمتکش برخی سازمانهای تحت پوشش شهرداری ماهها حقوق نگیرند؟

کجای دنیا مرسوم است که کسانی ازپرخوری بالا بیاورند و کسانی ازشدت گرسنگی به تهوع بیفتند!!

انتخابات نزدیک است وچقدرخوشحالیم که به زودی عزیزترین وشریف ترین موجودات کره زمین خواهیم بود تا درصحنه حضورداشته وبه شایستگانی رای دهیم که میخواهند ازحقوقمان دفاع کنند و... وچه انسانهای ساده ای هستیم که آنهایی که 4 سال پیش با رای ما به شورا راه یافتند،امروز با ما چه کرده اند وآنانی که با رای منتخبان مردم به منصب رسیده اند، چه کردند وچه می کنند!!

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :