آخرین عناوین

سه شنبه 29 تير 1395-17:30 کد خبر:27476

فرماندار بابلسر بیان کرد:

بابلسر با مشکل کم‌آبی مواجه است/ شهروندان استفاده بهینه‌ای از آب ندارند

فرماندار بابلسر گفت: یکی از مشکلاتی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم، مشکل کم‌آبی است که متاسفانه شهروندان استفاده بهینه‌ای از آب ندارند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مشهدسر، سیدعلی اسد در جلسه شورای اداری بخش مرکزی بابلسر که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: دهیاران به عنوان بازوان اجرایی دولت و شوراها و و حلقه اتصال میان دولت و مردم، نقش تعیین‌کننده‌ای در رسیدگی به مشکلات مردم دارند.

وی با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری، افزود: یکی از عواملی که می‌تواند موجب شکوفایی اقتصاد در روستاها و تحقق بیانات مقام معظم رهبری شود، توجه به تولیدات داخلی روستا و اقتصاد داخلی است.

فرماندار بابلسر با تاکید بر توجه بیشتر به مشاغل خانگی و ارتقای کیفیت تولیدات محلی، تصریح کرد: زمانی تولیدات داخلی حرفی برای گفتن دارند که از کیفیت و قیمت مناسب برخوردار باشد.

اسد، رعایت الگوی مصرف را یکی از عوامل موثر در مدل مصرف صحیح آب دانست و گفت: یکی از مشکلاتی که در حال حاضر در سطح شهرستان با آن مواجه هستیم مشکل کم‌آبی است که متاسفانه با وجود چنین مشکلی شهروندان استفاده بهینه‌ای از آب نداشته و بدون رعایت الگوی مصرف از آن استفاده می‌کنند.

وی همچنین بر تسطیح اراضی زراعی که نقش تعیین کننده‌ای در کاهش هزینه تولید، اصلاح الگوی مصرف و توسعه اقتصادی روستاها دارد، تاکید و خاطرنشان کرد: امسال تسطیح 2 هزار هکتار از زمین‌های شالیزاری شهرستان بابلسر در دستور کار قرار دارد.

اسد در پایان بیان کرد: برنامه دولت برای دوران کهولت و سالخوردگی افراد روستایی و عشایری بیمه تامین اجتماعی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :