آخرین عناوین

يکشنبه 27 تير 1395-16:52 کد خبر:26445

وقتی هتلدار در مازندران فرماندار می‌شود :

شایعه حضور یک هتلدار به عنوان فرماندار

شنیده شده استاندار، در جدیدترین تصمیمات استراتژیک خود،رئیس یک مرکز هتلداری را به عنوان فرماندار شهرستان سیمرغ مدنظر قرار داده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مازنی نیوز، این یادداشت از سوی رسانه ای منتشر می شود که حامی دولت تدبیر و امید است، اینجا مازندران است، سرزمینی که هر اتفاقی در آن غیرممکن نیست ، استانی که علی رغم نعمت های متعدد الهی و تاکیدات بسیار رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور دولت یازدهم در جهت توسعه آن ، همچنان در پیچ در پیچ تصمیمات غیرمنطقی گرفتار است،گرفتاری هایی که بیشتر ریشه در عدم شایسته سالاری در انتصاب ها دارد.

از مقدمه بکاهیم و به اصل موضوع بپردازیم، امروز شنیدیم که ربیع فلاح رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در سال 92 در استان مازندران و استاندار دولت تدبیر و امید ، در جدیدترین تصمیمات استراتژیک خود در مدیریت استان ، رئیس یک مرکز هتلداری را به عنوان فرماندار شهرستان سیمرغ مدنظر قرار داده است.

اینکه چه تناسبی بین هتلداری و فرمانداری وجود دارد نمی دانیم (حتما در هتل ها هم شورای اداری ، انتخابات و شورای تامین برگزار می شود) ولی از آنجا که استاندار مازندران بین مدیریت این دو حوزه حتماً تناسبی دیده ، به وی پیشنهاد می کنیم از فرمانداران برکنار شده به عنوان هتلدار و یا گارسُن در هتل ها و مراکز اقامتی ( که شغل های شریفی هستند) استفاده کند.

البته از آنجا که در اکثر انتصاب های استان مازندران ، روابط جایگزین شایسته سالاری شده است و استاندار مازندران نیز برخلاف بخشنامه وزارت کشور مبنی بر استفاده از نیروهای کاربلد وزارت کشوری در فرمانداری ها و بخشداری ها قصد تصمیم دیگری دارد ، بعید نیست در آینده شاهد استفاده نیروهای کشاورزی در حوزه ی راهداری ، نیروهای راهداری در حوزه ی بهداشت و درمان ،  نیروهای بهداشت و درمان در حوزه ی برق ،  برقی ها در اداره گاز ، گازی ها در اداره آب  و... باشیم.

نمی دانیم چرا یک دفعه به یاد صحبت های علی اصغر یوسف نژاد افتادیم که گفت: بسیاری از انتصاب ها در مازندران غیرمنطقی است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :