آخرین عناوین

شنبه 12 تير 1395-0:45 کد خبر:24252

معاون استاندار مازندران:

حقوق ناجیان غریق مازندران تا قبل از تعطیلات پرداخت شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: حقوق ناجیان غریق باید تا قبل از تعطیلات پرداخت شود و باید مبالغ تا دوشنبه هفته آینده به حساب ناجیان غریق واریز شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، علیرضا یونسی‌رستمی در جلسه ستاد اجرایی طرح‌های ساماندهی دریای مازندران اظهار کرد: در بخش اجرایی این طرح، از سایر استان‌های کشور جلوتر هستیم، اما در زمینه اجرای فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی آشکار، وضعیت خوبی نداریم.

وی با بیان اینکه نصب بنر و پلاکاردهای هشداردهنده در مناطق شنا ممنوع باید انجام شود، افزود: در این بخش به‌خوبی کار نشده و در بازدیدهای روزهای اخیر، هنوز شاهد نصب بنرهای مربوط به تبریک سال نو هستیم و مایه تأسف است که خبری از تبلیغات به‎روز و هشداردهنده نداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران ادامه داد: شفاف‌سازی خوبی در برخی حوزه‌ها انجام نشده و با مشکل مواجه هستیم، لذا از دستگاه‌های عضو ستاد می‌خواهیم تا فعالیت‌های چشمگیرتری را انجام دهند.

وی با اشاره به آمارهای ضد و نقیض درباره تعداد مغروقین در دریای مازندران که از سوی رسانه‌ها یا فضاهای مجازی اعلام می‌شود، گفت: تنها آماری که از ستاد اجرایی ساماندهی طرح‌های دریا اعلام می‌شود، قابل استناد است.

یونسی رستمی با بیان اینکه حقوق ناجیان غریق باید تا قبل از تعطیلات پرداخت شود، اظهار کرد: هنوز پولی از مرکز نیامده است و باید مبالغ تا دوشنبه هفته آینده به حساب ناجیان غریق واریز شود.

عضو ستاد اجرایی ساماندهی طرح‌های دریا در مازندران گفت: پیش‌بینی می‌شود که از بعد از ظهر سه‌شنبه، جمعیت زیادی از مسافران و گردشگران وارد استان شوند و این پیک تا یکشنبه ادامه دارد، لذا برای اینکه آسیب‎ها را به حداقل برسانیم، این جلسه به ریاست استاندار مازندران در روز تعطیل برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در پایان گفت: فردا نیز باید در سطح شهرستان‌ها و به ریاست فرمانداران برگزار و به دلیل اهمیت موضوع، تمام مرخصی‌ها باید لغو شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :