آخرین عناوین

يکشنبه 16 خرداد 1395-16:45 کد خبر:24072

سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران خبر داد:

اعضای هیأت رئیسه مجمع نمایندگان مازندران انتخاب شدند

سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران گفت: اعضای هیأت رئیسه مجمع نمایندگان مازندران انتخاب شدند.


به گزارش خزرتیتر خبر، حسین نیازآذری بعد از دومین جلسه مجمع نمایندگان مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از تصویب اساسنامه، قاسم احمدی‎لاشکی «نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت»، ولی‌الله نانواکناری «نماینده بابلسر و فریدونکنار» و حسین نیازآذری «نماینده بابل» به ترتیب به‌عنوان رئیس، نایب‌رئیس و سخنگو و اعضای هیأت رییسه مجمع نمایندگان مازندران در مجلس دهم، به‌مدت 6 ماه انتخاب شدند که انتخاب مجدد اعضا بلامانع است.

وی تلاش برای عضویت نمایندگان مازندران در هیأت رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس را اولویت پیش روی مجمع خواند و ابراز امیدواری کرد با توجه به وفاقی که بین نمایندگان دوره دهم مجلس وجود دارد، شاهد هم‌گرایی خادمان مردم مازندران در خانه ملت و روندهای استانی باشیم.

سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران خاطرنشان کرد: طبق مصوبه مجمع مقرر شد پس از تشکیل کمیسیون‌های تخصصی، در زمینه اقتصاد مقاومتی و مسائل توسعه‌ای استان، نشست مشترکی با استاندار و معاونان استانداری داشته باشیم و در ادامه سلسله نشست‌های تعاملی با مدیران دستگاه‌های اجرایی، دانشگاهیان، کارآفرینان، تولیدکنندگان، احزاب، اصحاب رسانه و سایر کنش‌گران توسعه برگزار کنیم.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با توجه به تجربه دوره نهم مجمع نمایندگان در نظر داریم در دوره دهم با هم‌گرایی قوی‌تری در مسائل استان ورود پیدا کنیم.

نیازآذری در پایان گفت: به‌زودی در نشستی با حضور اصحاب رسانه ابعاد مختلف برنامه‌های مجمع نمایندگان تشریح می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :