آخرین عناوین

پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395-18:40 کد خبر:23007

انتقاد نماینده آمل از مسئولان اجرایی مازندران!!

مسئولان کشوری مازندرانی تعصبی برای پیشرفت استان ندارند

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مسئولان اجرایی مازندران، گفت: متاسفانه مسئولان کشوری مازنی هیچ تعصبی برای پیشرفت و توسعه این استان ندارند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از کاسپین، عزت الله یوسفیان ملا بعدازظهر پنج شنبه در همایش بزرگ دهیاران و شوراهای اسلامی بخش مرکزی با بیان اینکه امروز شوراها و دهیاران معتمدین مردم در روستاها هستند، اظهارداشت: شوراها با رای مستقیم مردم انتخاب می شوند و دهیاران بصورت غیرمستقیم و با انتخاب شوراها مسئولیت امور روستاها را برعهده دارند.

نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به اینکه طرح جذب دهیاران در مجلس فراموش شده نیست، تصریح کرد: براساس اصل ۷۵ قانون اساسی مجلسی نمی تواند طرحی را مصوب کرد که برای دولت بار مالی داشته باشد و بزودی طرحی به تصویب می رسد دهیاران در هیچ زمانی حق خود را از دست ندهند.

یوسفیان ملا با انتقاد از افزایش استانها در کشور اذعان داشت: در کل کشور ۱۹ استان وجود داشت که فعلا به ۳۱ استان اضافه شد که متاسفانه بعضی از استانها ضرورت استان شدن را نداشتند.

وی بیان کرد:  بعضی از استانهای تازه تاسیس کل جمعیت آنها به اندازه بعضی از شهرهای مازندران نیست و با استانی شدند از تمام امکانات یک استان برخوردار می شوند.

نماینده مردم آمل با اشاره به زمزه های استان شدن غرب مازندران تصریح کرد: متاسفانه برای استانی شدن غرب مازندران همین مازندرانی هایی که مسئولیت داشتند اعتراض کردند.

یوسفیان ملا با تاکید بر اینکه آرزوی مازندرانی ها بود که حداقل یک وزیر در دولت داشته باشند گفت: در دوران دولت قبلی بسیاری از وزرا مازندرانی بودند ولی هیچ اتفاقی برای مازندران نیافتاد و با کمال تاسف مسئولین مازندرانی که در کشور پست دارند تعصبی برای پیشرفت استان ندارند.

وی اضافه کرد: هر مسئولی که متعلق به استان دیگری بوده و در کشور مسئولیتی داشته باشد برای استان خود اقدامات خوبی ارائه داد.

نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به عدم توجه به پیشرفت در شهرهای شمالی، گفت: مگر مردم شهرهای شمالی حق و حقوق ندارند که تمام امکانات باید برای چند استان خاص سرازیر شود.

یوسفیان ملا با بیان اینکه همه آرزو داشتند حداقل یک آملی مدیرکل استانی شود، اظهارداشت: با انتخاب یک مدیر کل مازندرانی ۴ پروژه آمل تعطیل شد و دلیل تعطیلی را زیر سوال رفتن پاسخ داد.

وی با اشاره به افتتاح ۸ کیلومتر از جاده هراز با حضور وزیر راه و شهرسازی در سال گذشته تصریح کرد: تا پایان خرداد ۲۸ کیلومتر دیگر جاده هراز بصورت چهاربانده از آمل تا لاریجان با هزینه ای بالغ بر ۹۸ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده مردم آمل در مجلس با انتقاد ازافرادی که داعیه طرفداری از مازندران را دارند، گفت: مازندران در کشور فراموش شده است و مسئولین به دنبال کارهای روزمرگی هستند.

 یوسفیان ملا با تاکید بر اینکه متروی آمل متعلق به مردم مازندران می باشد افزود: پس از اتمام جاده هراز تسریع بیشتر در عملیات مترو صورت خواهد گرفت و حتی به نمایندگان مجلس به ارائه طرح  متروغرب و شرق مازندران بپردازند که متاسفانه هیچ کدام همکاری نکردند.

وی خاطرنشان کرد: در مسیر مترو ۸۹ تونل ساخته خواهد شد که بزودی عملیات ساخت نخستین تونل با هزینه ای بالغ بر ۸۸ میلیارد تومان توسط شرکت آباد راهسازان آغاز بکار می کند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در بخش عمرانی مازندران با مشکل مواجه ایم، تصریح کرد: باید مسئولان اجرایی مازنی برای پیشرفت و توسعه استان تلاش کنند.

یوسفیان ملا با قدرانی ازتلاش ها و زحمات دهیاران و شوراها در روستاهای شهرستان گفت: اجرای طرح هادی از پروژه های اصلی در سال جاری برای شهرستان آمل می باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • ساری
    سه شنبه 4 خرداد 1395-0:39


    شما تعصب دارید؟چرا ریاست سازمان مدیریت استان که باید توان ...لرستانی میباشد؟کاری کردید/