آخرین عناوین

پنجشنبه 9 ارديبهشت 1395-9:51 کد خبر:22887

رئیس بیمارستان امام خمینی ساری خبر داد:

راه‌اندازی درمانگاه مصطفویان در بیمارستان امام خمینی ساری

مرکز آزمایشگاهی درمانگاه تخصصی مصطفویان در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری راه‌ اندازی شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) ساری، میثاق شفیع‌ زاد از راه‌ اندازی مرکز آزمایشگاهی درمانگاه تخصصی مرحوم مصطفویان در بیمارستان امام خمینی (ره) خبر داد.

وی تصریح کرد: خدمات این آزمایشگاه مربوط به پزشکان متخصصی است که در این مرکز به بیماران خدمات ارائه می‎دهند.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) ساری بیان کرد: این آزمایشگاه با هدف کمک به بیماران درمانگاه تخصصی مرحوم مصطفویان و برای کاهش مراجعات بیماران به آزمایشگاه بیمارستان در برنامه کاری قرار گرفت و فعالیتش را آغاز کرد.

این مسئول به فعالیت درمانگاه تخصصی مرحوم مصطفویان اشاره کرد و یادآور شد: در این مرکز درمانی پزشکان متخصص و فوق‌تخصص با تعرفه دولتی به بیماران خدمات می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: درمانگاه مرحوم مصطفویان به ‌صورت صبح و عصر در حوزه‌های درمانی ارتوپدی، جراحی مغز و اعصاب، طب فیزیکی، کنترل درد و روماتولوژی به بیماران خدمات می‌دهد.

شفیع‌ زاد ادامه داد: در بخش داخلی نیز بیماران می‎توانند از خدمات پزشکان دیابت، گوارش، ریه، جراحی عمومی، نفرولوژی، اورولوژی و غدد، زنان و بارداری خدمات دریافت کنند.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) ساری با اعلام اینکه سیستم نوبت‌ دهی این مرکز درمانی نیز به صورت تلفنی گویا و الکترونیکی انجام می‌شود، اظهار کرد: نوبت ‌‌دهی بیماران در این مرکز یک روز قبل از مراجعه انجام می‎شود.

این مسئول افزود: بیمارانی که نیاز به مراجعه به متخصص دارند و تا حدودی از وضعیت عادی خارج شدند نیز می‎توانند با مراجعه حضوری نسبت به دریافت خدمات اقدام کنند.

شفیع‌ زاد در پایان گفت: شماره تلفن‌های 71 ـ 33369970 و نیز شماره‌های31 ـ 33369912 از ساعت 12 ظهر تا 24 شب برای دریافت نوبت تلفنی اختصاص داده شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • Somayyeh
    پنجشنبه 15 تير 1402-12:29


    پاسخ گو به تلفن ها نیستند