آخرین عناوین

پنجشنبه 2 ارديبهشت 1395-19:19 کد خبر:22868

سکوت در مقابل تخلفات انتخاباتی!!

تخلف بزرگ انتخاباتی در بابل و سکوت مسئولان انتخابات

با آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس باز هم تخلفات برخی کاندیداها علنی شده و جالب اینجاست مسئولان ستاد انتخابات به‌جای برخورد ، در سکوتی عجیب به‌ سر می‌برند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، با آغاز رسمی تبلیغات مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دو حوزه انتخابیه از 9 حوزه انتخابیه استان مازندران فعالیت خود را از امروز با افتتاح ستادهای انتخاباتی آغاز کرده‌اند.

استان مازندران که 10 نماینده خود را در مجلس دهم شناخته است، اینک به‌ دنبال تعیین دو نماینده دیگر در دو کرسی باقی‌مانده است.

رقابت در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی بین آقایان کمال علی‌پور و سید علی ادیانی و رقابت در حوزه انتخابیه بابل بین آقایان حسین نیازآذری و همت‌الله طاهرنژاد رقم می‌خورد.

براساس این گزارش، حواشی روز اول تبلیغات کاندیداها در بابل رقم خورد؛ همت‌الله طلاهرنژاد که خود را حقوق‌دان معرفی کرده است، با تخلف آشکار بنرهای چندین متری و پوسترهای خارج از اندازه قانونی از خود را در سطح شهر نصب کرده است.

متأسفانه مجموعه ستاد انتخابات شهرستان بابل هنوز در قبال این تخلف بزرگ انتخاباتی حرکتی از خود نشان نداده است.

ناگفته نماند که طاهرنژاد کاندیدای بابل، در مرحله اول انتخابات مجلس از واژه «دکتر» در پوسترها و بنرهای تبلیغاتی خود استفاده کرده بود که بعد از انتخابات مرحله اول مدرک وی طی ابلاغی از سوی هیأت اجرایی و هیأت نظارت مورد تأیید واقع نشد اما باز هم این کاندیدا از واژه «دکتر» در بنرهای انتخاباتی خود استفاده کرده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :