آخرین عناوین

دوشنبه 23 فروردين 1395-21:34 کد خبر:21820

مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه ساری خبر داد :

ارائه راهكار مدیر منطقه ساری به توزیع كنندگان گاز مایع

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت: هدف حمایت از تاسیسات های مردمی ، استاندارد سازی و ارائه خدمات و سرویس مطلوب تر به مردم شریف استان دانست.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل ازروابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری، نشست هم اندیشی توزیع کنندگان گاز مایع منطقه ساری با مدیر و جمعی از کارشناسان شرکت انجام شد .

طالبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری هدف از برگزاری این نشست را حمایت از تاسیسات های مردمی ، استاندارد سازی و ارائه خدمات و سرویس مطلوب تر به مردم شریف استان دانست و گفت : با توجه به نزدیک شدن ایام تعطیل نوروزی و مسافرت های نوروزی به استان مازندران که از قطب های اصلی توریستی کشور می باشد .

 شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری در بخش گاز مایع و سرویس دهی مطلوب به شهروندان از امادگی بالائی برخوردار است و در تامین گاز مایع ، توزیع ، ایمن سازی تاسیساتها و ارائه خدمات به موقع و مطلوب به شهروندان بخصوص مسافران محترم نوروزی با نظارت دقیق کارشناسان و بازرسان ما در قالب گشت های محسوس و نامحسوس گلگشت نوروزی می باشد .

وی در ادامه افزود : موزعین گاز مایع نهایت همکاری را با این شرکت داشته و با توجه به بازدیدهای بعمل آمده ، مشکل قابل ملاحظه ای در امر توزیع گاز مایع در سطح منطقه ساری مشاهده نشده است .

طالبی گفت : ساماندهی وضعیت عاملین غیر مجاز گاز مایع و ایمن سازی تاسیسات های مردمی و نمایندگی های سیلندری نیز در دست بررسی و انجام می باشد.

وی با اشاره به اینکه طرح گلگشت نوروزی از مورخه 18/12/94 با حضور اصحاب رسانه کار خود را رسما اغاز کرد ، گفت : از تاریخ 25 اسفند ماه تا 17 فروردین 95 گلگشت نوروزی موزع گاز مایع نیز متشکل از کارشناسان پخش فراورده های نفتی منطقه ساری و اداره کل استاندارد همچنین سازمان صنعت و معدن و تجارت کار خود را شروع خواهد  کرد از تاسیساتهای مادر و مردمی گاز مایع و سایر عوامل توزیع در سطح منطقه بازدید نموده و همراه با انها در رفع نواقص و مشکلات احتمالی اقدام می کند.

طالبی با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در تامین و توزیع گاز مایع در سطح منطقه وجود ندارد  افزود : با توجه به ذخیره سازی گاز مایع تاسیسات شهید تند گویان منطقه ساری و امادگی شرکت های موزع  و عوامل توزیع ، امسال با تمام توان به استقبال مسافران نوروزی و خدمات رسانی به انها خواهیم رفت و هیچ مشکلی نخواهیم داشت .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :