آخرین عناوین

شنبه 21 فروردين 1395-8:46 کد خبر:21802

مهلت یک‌ هفته ‎ای شهردار بابل به اهالی منطقه بیدآباد:

با سرازیر شدن فاضلاب خانگی به خیابان صورت گرفت

شهردار بابل گفت: در صورت عدم رفع مشکل فاضلاب بیدآباد توسط ساکنان این منطقه، شهرداری بابل با مالکانی که مشکل دفع فاضلاب دارند، برخورد می‎کند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، بر اثر بی‌توجهی برخی از ساکنان منطقه بیدآباد بابل و سرازیر شدن فاضلاب خانگی به شکل اسفناک در خیابان که انتقاد بسیاری از عابران و حتی ساکنان این منطقه را به همراه داشت، شهردار بابل که در ادامه بازدیدهای خود از سطح شهر که به شکل سرزده در این منطقه حاضر شده بود در جمع مردم حاضر شد و به بررسی مشکلات آنها پرداخت.

شهردار بابل گفت: یکی از برنامه‎ها در روز تعطیل بازدید از مناطق و کوچه‎ و پس‌کوچه‎های شهر بابل است تا از نزدیک در جریان مشکلات موجود سطح شهر قرار گرفته و نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام کنیم.

اردشیر بیژنی افزود: در این راستا در بازدیدی که از منطقه بیدآباد به‌عمل آوردیم شاهد تجمع و اعتراض مردم منطقه ناشی از سرازیر شدن فاضلاب خانگی در خیابان بودیم.

وی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب بابل باید نسبت به تسریع پروژه فاضلاب در این منطقه اقدام کند، اظهار کرد: با توجه به اینکه رفع مشکل فاضلاب به‌عهده شرکت آب و فاضلاب شهری است اما برای آرامش شهروندان و رفع مشکل موجود دستور تشکیل شورای بهداشتی را به همکاران شهرداری دادیم تا نسبت به رفع مشکل اقدام شود.

بیژنی خاطرنشان کرد: همچنین به مالکان منازلی که فاضلاب آنها به داخل خیابان سرازیر شده اخطار دادیم ظرف یک هفته نسبت به تخلیه فاضلاب یا حفر فاضلاب جدید خانگی اقدام کنند در غیر این‌صورت شهرداری بابل با این مالکین برخورد قانونی می‎کند.

وی از شرکت آب و فاضلاب بابل خواست نسبت به تعهدات خود در مورد شهروندان بابلی عمل کند.

* تا 6 ماه آینده نسبت به تکمیل و بهره‌برداری شبکه فاضلاب منطقه بیدآباد اقدام می‌شود

رئیس آب و فاضلاب بابل نیز گفت: تاکنون نسبت به لوله‌گذاری 180 کیلومتر از شبکه آب بابل مناطق نواب، دارالشفاء و بیدآباد اقدام شده است.

حمیدرضا خدابخش‌پور افزود: برای منطقه بیدآباد از دو سال قبل پیمانکار گرفتیم، به‌ دلیل کمبود اعتبار، اجرای این پروژه تنها 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که انشاءالله در سال جاری با تخصیص اعتبار اجرای این پروژه تسریع می‌شود.

وی تصریح کرد: تا زمانی که پروژه فاضلاب در منطقه بیدآباد اجرا نشده و شبکه فاضلاب خانگی به شبکه فاضلاب متصل نشود، شرکت آب و فاضلاب هیچ مسئولیتی در مورد فاضلاب خانگی مردم منطقه ندارد.

رئیس آب و فاضلاب بابل خاطرنشان کرد: تا اجرا نشدن شبکه فاضلاب در بیدآباد، مردم منطقه باید نسبت به تخلیه فاضلاب خود اقدام کنند.

این مسئول ابراز امیدواری کرد تا 6 ماه آینده نسبت به تکمیل و بهره‌برداری شبکه فاضلاب منطقه بیدآباد اقدام شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :