آخرین عناوین

سه شنبه 10 فروردين 1395-12:23 کد خبر:21724

سرپرست مركز مديريت راه هاي استان اعلام کرد:

رشد 9 درصدي ورود گردشگران به استان مازندران

سرپرست مركز مديريت راه هاي استان مازندران گفت:امسال گردشگران بيشتري وارد استان مازندران شده اند به نحوي كه در اين مدت تردد ثبت شده در استان حاكي از رشد 9 درصدي است.


به گزارش خزرتیترخبر، محسن هاشمي سرپرست مركز مديريت راه هاي استان مازندران اظهار کرد: امسال گردشگران بيشتري وارد استان مازندران شده اند به نحوي كه در اين مدت تردد ثبت شده در دروازه هاي ورودي استان در حدود 13 ميليون تردد بوده است كه حاكي از رشد 9 درصدي است.

هاشمي اظهار داشت: از ابتداي طرح نوروزي يعني 25  اسفند ماه سال گذشته تا پايان روز دوشنبه نهم فروردين استان مازندران با ثبت متوسط 50 هزار تردد در هر ساعت سومين استان پرتردد كشور بوده است.

وي افزود: در اين مدت روزهاي پنجشنبه و جمعه 6 و 7 فروردين ماه پرترددترين روزهاي استان بوده است و شلوغ ترين ساعات تردد در محورهاي استان مربوط به ساعات 17 الي 20 بوده است واز ابتداي آغاز سفرهاي نوروزي به استان مازندران بيشترين سهم تردد ورودي متعلق به محورهاي جنوبي استان يعني محورهاي هراز، سوادكوه و كندوان بوده است.

سرپرست مركز مديريت راه هاي استان مازندران در پايان تصريح كرد: با توجه به نزديك شدن به پايان تعطيلات نوروزي انتظار آن مي رود شاهد افزايش تراكم تردد در محورهاي خروجي استان باشيم، لذا از مسافرين محترم تقاضا مي شود سفر بازگشت خود را به آخرين دقايق تعطيلات موكول نكرده و در طي مسير نيز حوصله و احتياط لازم را در رانندگي داشته باشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :