آخرین عناوین

سه شنبه 10 فروردين 1395-11:14 کد خبر:21723

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

محور هراز بازگشایی شد/ ترافیک نیمه سنگین مسیرهای ارتباطی مازندران

رئیس پلیس راه مازندران گفت: در محور هراز نیروهای پلیس راه و ماموران راهداری برای بازگشایی آن حضور دارند و وضعیت ترافیک محور کندوان نیز به‌ صورت نیمه‌سنگین است.


به گزارش خزرتیترخبر، جعفر محمدنژاد اظهار کرد: در حال حاضر محور هراز به‌ دلیل جاری شدن سیلاب مسدود شد و نیروهای پلیس راه و ماموران راهداری برای بازگشایی آن حضور دارند.

وی با اشاره به ترافیک سنگین از محدوده شیرگاه تا زیراب محور سوادکوه، گفت: از نظر جوی محور سوادکوه صاف و خشک است و مشکلی وجود ندارد.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه در حال حاضر در ارتفاعات محور کندوان شاهد بارش خفیف برف هستیم و محور لغزنده است، افزود: وضعیت ترافیک نیز در این محور به‌صورت نیمه‌سنگین است.

محمدنژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی از روز 12 فروردین در محورهای مازندران اعمال می‌شود، اظهار کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت‌ها از محور کرج ـ چالوس ممنوع است.

وی اضافه کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روزهای 13 و 14 فروردین ماه سال 95 تا ساعت سه بامداد روزهای بعد از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روزهای چهارم، ششم، 13 و 14 فروردین ماه 95 تا ساعت 3 بامداد روزهای بعد از 15 کیلومتری مرزن‌آباد (دزبن) به‌سمت کرج به ‌صورت یک‌طرفه است.

رئیس پلیس راه مازندران به ممنوع بودن تردد انواع تریلی در محور هراز اشاره کرد و گفت: همچنین تردد انواع کامیون از ساعت 8 صبح روز 11 فروردین تا ساعت 2 بامداد روز 15 فروردین ماه سال 95 از محور هراز ممنوع است.

این مسئول بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روزهای 12، 13 و 14 فروردین تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای 12، 13 و 14 فروردین تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از آب‌اسک به رودهن ـ محدوده مشاء ـ به ‌صورت یک‌طرفه است.

محمدنژاد با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به ‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هم‌وطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :