آخرین عناوین

دوشنبه 9 فروردين 1395-13:3 کد خبر:21713

فرماندار ساری خبر داد:

اقامت 17 هزار مسافر در مدارس ساری

فرماندار ساری با اشاره به آمادگی 70 مدرسه ، در مرکز استان، گفت: 17 هزار و 56 نفر شب تا هشتم فروردین در مدارس دو منطقه ساری، دودانگه و چهاردانگه اسکان داده شدند.


به گزارش خزرتیترخبر، احمد حسین‌زادگان اظهار کرد: آموزش و پرورش شهرستان ساری با استفاده از ظرفیت مدارس مرکز استان، اقدامات گسترده‌ای در حوزه اقامت گردشگران نوروزی انجام داده است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش شهرستان ساری از آغاز به کار ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ساری، آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی شده است، افزود: دور نخست سفرهای نوروزی به خوبی به پایان رسید و اکنون در دور دوم سفرها همچنان شرایط برای پذیرایی از گردشگران نوروزی وجود دارد.

فرماندار ساری با اشاره به آمادگی 70 مدرسه با بیش از 600 کلاس، برای اقامت  گردشگر در مرکز استان، گفت: 17 هزار و 56 نفر شب تا هشتم فروردین در مدارس دو منطقه ساری، دودانگه و چهاردانگه اسکان داده شدند.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مرکز مازندران با بیان اینکه گردشگران و همشهریان را به رانندگی بی‌خطر دعوت می‌کنیم تا نوروز را با خاطره خوش به پایان رسانند، تصریح کرد: کاهش تلفات تصادفات رانندگی، از اقداماتی بوده که ستاد اجرایی خدمات سفر، بر روی آن متمرکز شده است.

حسین ‌زادگان افزود: راه‌اندازی کمپین «نه به تصادفات جاده‌ای»، توسط هلال احمر، از اقدامات ماندگار است که در اذهان باقی می‌ماند و ثمرات خوشی برای مردم دارد.

فرماندار مرکز استان در پایان گفت: از 27 اسفندماه روز شروع فعالیت ستاد دائمی ساماندهی و ارتقاء خدمات سفر شهرستان ساری تا شب گذشته (هشتم فروردین) بیش از 540 هزار نفر شب اسکان در شهرستان ساری انجام شده است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :