آخرین عناوین

دوشنبه 9 فروردين 1395-12:54 کد خبر:21712

بخشدار لاریجان خبر داد:

اسکان اضطراری 300 مسافر در شب گذشته در بخش لاریجان مازندران

بخشدار لاریجان از اسکان اضطراری 300 مسافر و گردشگر نوروزی به همراه 80 دستگاه خودرو شب گذشته در محور مواصلاتی هراز و بخش لاریجان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، سید مهدی حسین‌ نژاد اظهار کرد: بارش شدید باران و برف که روزهای گذشته در بخش لاریجان و محور مواصلاتی هراز شرایط را برای بروز ریزش کوه، ایجاد سیلاب و مسدود شدن جاده مهیا کرده بود.

وی افزود: روز گذشته هم محور مواصلاتی هراز به‌دلیل ریزش کوه، بروز سیلاب و حجم بیش از اندازه خودروهای عبوری مسدود شد تا امر تخلیه خودروها، پاکسازی محور از سنگ و سنگ‌ریزه انجام شود.

بخشدار لاریجان مازندران با اعلام اینکه صبح امروز محور مواصلاتی هراز بازگشایی شد و بار ترافیکی در آن جریان پیدا کرد، متذکر شد: از صبح روز گذشته شاهد ترافیک نیمه‎سنگین و سنگین در دو سمت آمل به تهران و بالعکس در جاده هراز بودیم، همچنین ریزش برف در مناطق بالادست بقعه امام‎زاده هاشم (ع) و بارش باران در پایین‎دست موجب کندی بیش از اندازه تردد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه همه راهدارخانه‎ها و پایگاه‌های هلال احمر برای اسکان اضطراری در راه‌ماندگان آمادگی کامل دارند، خاطرنشان کرد: جاری شدن سیلاب در منطقه بندکنار و ریزش کوه در مناطق مختلف باعث شد تا شب گذشته بیش از 300 مسافر و 80 دستگاه خودرو در مناطق مختلف لاریجان اسکان داده شوند.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه امکانات موقت همانند مکان برای خواب و مواد غذایی از سوی ستاد تسهیلات سفر در اختیار مسافران قرار گرفت، بیان کرد: بازندگی اخیر در محور هراز و بخش لاریجان موجب غافلگیری مسافران شد.

وی با تأکید بر شرایط کوهستانی، موقعیت اقلیمی و سرد بودن منطقه، ادامه داد: این مهم باعث ایجاد مشکلاتی بین مسافران و گردشگران شد.

بخشدار لاریجان با قدردانی از تلاش همه عوامل امداد و نجات، پلیس راه و مأموران راهنمایی و رانندگی، راهداران، نیروهای جمعیت هلال احمر، اورژانس 115 و دیگر فعالان جاده‎ای در امدادرسانی و اسکان اضطراری مسافران و گردشگران در مناطق مختلف محور مواصلاتی هراز، گفت: هم‌اکنون همه عوامل امداد و نجات، کنترل راه و راهداری برای ارائه خدمات به مسافران در جاده هراز مستقر هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :