آخرین عناوین

دوشنبه 9 فروردين 1395-12:45 کد خبر:21711

رئیس اداره میراث فرهنگی آمل خبر داد:

دور نخست سفرهای نوروزی

رئیس اداره میراث فرهنگی آمل گفت: حدود 109 هزار گردشگر و مسافر نوروزی از 28 اسفند سال گذشته تا پنجم فروردین امسال طی دور نخست سفر در آمل اقامت داشتند.


به گزارش خزرتیترخبر، محمدرضا شیدفر اظهار کرد: آمل از شهرهای تاریخی، مذهبی و با قدمت در سطح کشور است که در طول روزهای مختلف سال شاهد حضور گردشگران و مسافران زیادی در آن هستیم.

وی افزود: وجود اماکن تاریخی، تفریحی، زیارتی و سیاحتی، پارک‌ها، آثار طبیعی، مردم‌شناسی و گردشگری باعث شده در ایام نوروز و تعطیلات ابتدای سال جدید شاهد حضور حجم زیاد مسافران نوروزی باشیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آمل، تصریح کرد: وجود امامزادگان واجب‌التعظیم در این شهرستان که بارگاه‌شان در طبیعت بکر و زیبایی جای گرفته است توانسته سیاحت و گردشگری را با هم عجین کند.

این مسئول با اشاره به اینکه باید از فضاهای موجود گردشگری در سطح شهرستان آمل استفاده بهینه شود، خاطرنشان کرد: از روز 28 اسفند ماه سال گذشته تاکنون به صورت روزانه آمار اقامت مسافران نوروزی در این شهرستان ثبت و درج شده است.

شیدفر با بیان اینکه در روز 28 اسفند امسال تعداد 13 هزار و 932 نفر در این شهرستان اقامت کردند، ادامه داد: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم مدت اقامت گردشگران در این شهرستان را بیشتر از گذشته کنیم.

وی با اعلام اینکه مسافران زیادی که قصد تردد به سمت مشهد و آستان قدس رضوی را دارند محور هراز را برای تردد انتخاب می‌کنند، ادامه داد: بیشترین اقامت در دور نخست سفر نوروزی امسال مربوط به پنجمین روز سال جدید با تعداد 21 هزار و 306 نفر بوده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آمل با اعلام اینکه دور نخست سفر نوروزی از 28 اسفند ماه سال گذشته تا پنجم فروردین امسال لحاظ شده است، افزود: 108 هزار و 986 مسافر در این مدت شهرستان آمل را برای اقامت برگزیدند.

این مسئول گفت: امیدواریم با مهیا شدن زیرساخت‌های لازم بتوانیم بیشتر از گذشته در جذب گردشگر، مسافران نوروزی و مهمانان به شهرستان آمل موفق باشیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :