آخرین عناوین

پنجشنبه 5 فروردين 1395-20:46 کد خبر:21693

مدیر‌کل ارشاد مازندران اعلام کرد:

برگزاری جشنواره اقوام در ساری و محمود‌آباد

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری جشنواره اقوام در ساری و محمود‌آباد خبر داد و گفت: جشنواره اقوام می‌تواند در جذب گردشگر و ماندگاری گردشگران موثر باشد.


به گزارش خزرتیترخبر، احد جاودانی بعد از ظهر امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران با تشکر از اطلاع‌رسانی اصحاب رسانه در ستاد اجرایی خدمات سفر استان، اظهار کرد: با توجه به اطلاع‌رسانی به‌هنگام و به‌موقع ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، مخاطبان و مسافران در جریان فعالیت‌های کمیته‌ها قرار دارند.

وی افزود: برنامه‌های فرهنگی هنری خوبی برای هم‌استانی‌ها و گردشگران نوروزی در استان تدارک دیده شده است که می‌تواند پیش‌درآمدی برای تدوین برنامه‌های جامع‌تر و جذب بیشتر گردشگر در استان باشد.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ادامه داد: اجرای برنامه‌های هنری در استان به‌گونه‌ای است که با استقبال خوبی که شاهد هستیم توانسته سهم به‌سزایی برای گردشگران در استان داشته باشد.

جاودانی اضافه کرد: فروش بلیت برنامه‌های هنری از سراسر کشور با استقبال خوبی همراه است که این امر توانسته سهم خوبی را برای هنرمندان در جذب گردشگر به مازندران داشته باشد و اگر بتوانیم بسته فرهنگی گردشگری را برای سال آینده تدارک ببینیم می‌توانیم مراکز بیشتری را برای جذب گردشگر در استان رزرو کنیم.

این مسئول با بیان اینکه امسال دستگاه‌های دولتی تمام امکانات خود را در اختیار ستاد اجرایی خدمات سفر استان قرار دادند، گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر استان تمام امکانات را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در چند روز اخیر اجرای فعالیت‌های هنری فرهنگی از آرامش خاصی برخوردار بوده است.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری جشنواره اقوام در ساری و محمود‌آباد خبر داد و گفت: جشنواره اقوام می‌تواند در جذب گردشگر و ماندگاری گردشگران و مسافران نوروزی برای توسعه گردشگری و اقتصاد استان مؤثر باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :