آخرین عناوین

پنجشنبه 5 فروردين 1395-20:44 کد خبر:21692

معاون فرهنگی اداره‌ کل ارشاد مازندران خبر داد:

برگزاری کاروان فرهنگی هنری از 8 فروردین در ساری

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: هشتم فروردین ماه امسال کاروان فرهنگی هنری از میدان ابن شهر آشوب ساری آغاز و برنامه‌های شاد و هنری برگزار می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر، عباس زارع ظهر امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته فرهنگی ستاد خدمات سفر در تمام شهرستان‌های استان فعال بوده و در حال ارائه خدمت به مسافران و گردشگران نوروزی هستند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه‌های خیابانی و نوروز‌خوانی قبل از سال جدید در استان برپا شد، افزود: 131 برنامه نوروز‌خوانی در استان اجرا شد.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه اقلام تبلیغاتی توسط کمیته تبلیغاتی و اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بین مسافران و گردشگران نوروزی توزیع شد، گفت: تاکنون بیش از 300 هزار اقلام تبلیغاتی بین مسافران نوروزی توزیع شده است.

زارع خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تا چهارم فروردین‌ماه 46 هزار نفر گردشگر از موزه‌های استان بازدید کردند.

این مسئول اضافه کرد: از 27 اسفندماه سال گذشته تا روز گذشته 121 هزار نفرمسافر و گردشگر نوروزی از اماکن تاریخی فرهنگی استان بازدید کردند.

وی با بیان اینکه 43 مسابقه فرهنگی برای گردشگران نوروزی در مازندران برگزار شده، اظهار کرد: 81 نمایشگاه فرهنگی، هنری و صنایع دستی در استان برگزار شد.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه هشتم فروردین ماه امسال کاروان فرهنگی هنری از ساعت 15 بعدازظهر از میدان ابن شهر آشوب آغاز شده و برنامه‌های شاد و هنری در سالن سید رسول حسینی برگزار می‌شود، ادامه داد: این برنامه فرهنگی هنری در روز 9 فروردین‌ماه در محمودآباد برگزار می‌شود.

زارع گفت: کنسرت‌های موسیقی و جنگ شادی برای مسافران نوروزی و هم‌استانی‌ها در استان در حال برگزاری است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :