آخرین عناوین

پنجشنبه 5 فروردين 1395-20:42 کد خبر:21691

مدیر‌کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران خبر داد:

جابه‌جایی 102 هزار خودرو در محورهای مازندران

مدیر‌کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران گفت: از 27 اسفند سال گذشته تا سوم فروردین‌ امسال 102 هزار و 68 خودرو برون و درون استانی در محورهای مازندران جابه‌جا شدند.


به گزارش خزرتیترخبر،احمد آفرین محمد‌زاده ، با اشاره به اینکه از 27 اسفندماه سال گذشته تا سوم فروردین‌ماه امسال 102 هزار و 68 خودرو برون و درون استانی در محورهای مازندران جابه‌جا شدند، اظهار کرد: در این مدت 554 هزار و 20 مسافر برون و درون استانی جابه‌جا شده است.

مدیر‌کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران با بیان اینکه 4 هزار و 103 سواری از مبادی پنج‌گانه استان وارد مازندران شدند، افزود: 2 هزار و 783 خودرو سواری از این مبادی از استان خارج شدند.

محمد‌زاده با اعلام اینکه از آغاز طرح نوروزی تا سوم فروردین‌ماه امسال 2 هزار و 562 اتوبوس از مبادی پنج‌گانه وارد مازندران شدند، اضافه کرد: در این مدت یک‌هزار و 404 اتوبوس از مبادی استان خارج شدند.

وی در ادامه با اشاره به فعال بودن راه‌آهن شمال و علاقه‌مندی برخی از مسافران برای این سیستم حمل‌و نقل بیان کرد: در این مدت 46 رام قطار وارد استان و 44 رام قطار از استان خارج شد.

مدیر‌کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران با اشاره به اینکه در کنار خدمت‌رسانی در ترمینال‌ها گشت‌های راهداری نیز در دستور کار قرار دارند، تصریح کرد: از آغاز طرح نوروزی تا سوم فروردین‌ماه امسال، 12 هزار و 862 گشت راهداری در استان صورت گرفت.

محمدزاده با بیان اینکه طرح پاکسازی محورهای استان نیز توسط نیروهای این اداره کل انجام شد، خاطر نشان کرد: از زمان اجرای طرح خدمات نوروزی تاکنون 515 کیلومتر مربع زباله از محورهای استان جمع‌آوری شد.

وی با بیان اینکه 2 هزار و 611 علائم و تجهیزات ایمنی نیز در محورهای استان نصب شد، اظهار کرد: 992 گاردریل نیز در جاده‌های مازندران بازسازی شد.

مدیر‌کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران در پایان گفت: یک‌هزار و 355 اکیپ راهداری در گردنه‌ها و محورهای استان مستقر هستند و آماده ارائه خدمت به مسافران و گردشگران نوروزی هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :