آخرین عناوین

چهارشنبه 4 فروردين 1395-21:43 کد خبر:21689

استاندار مازندران خبر داد:

اقامت بیش از 3 میلیون مسافر نوروزی در مازندران

استاندار مازندران گفت: از ابتدای سال نو تا روز چهارم فروردین 3 میلیون و 300 هزار نفر در استان اقامت داشتند.


به گزارش خزرتیترخبر، ربیع فلاح‌جلودار بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از قرارگاه انتظامی نوروزی و دبیرخانه ستاد خدمات سفر شهرستان چالوس با اشاره رشد چهار درصدی حضور گردشگران در استان در مقایسه با سال قبل، اظهار کرد: حضور بیش از 3 میلیون و 300 هزار نفر  گردشگر در این استان برای چهار روز از ایام تعطیلات نوروزی در مقابل جمعیت 3 میلیون و 200 هزار نفری این استان نشان از وضعیت مناسب گردشگری در این مازندران دارد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان چالوس در کریدور غرب استان و مرکز مازندران قرار دارد، بیان کرد: بدون شک تراکم جمعیت و حضور مسافران و گردشگران در این شهرستان محسوس است.

استاندار مازندران به بازدیدهایی که در این ایام از دستگاه‌ها، پایگاه‌های نیروی انتظامی، هلال احمر و ستاد خدمات اجرایی سفر داشت اشاره کرد و یادآور شد: با وجود کمبودها و شرایط خاصی که در کشور و به تبع آن در مازندران حاکم است اما تمام عوامل و دست‌اندرکاران ستاد خدمات سفرهای نوروزی آمادگی کامل را برای ارائه خدمات دارند.

فلاح با اشاره به وضعیت خوب گردشگری در روستاهای استان، گفت: با توجه به جاذبه‌های زیبای روستایی، باید ستاد خدمات سفر را برای روستاها نیز فراهم کرد تا مسافران و گردشگران به این سمت هدایت شوند.

این مسئول امینت و سلامت را دو رکن اساسی در ستادهای خدمات سفر استان عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد شعار سال مبنی بر "اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" باید جهت‌گیری‌ها و برنامه‌های این ستاد را به‌سمت اقتصاد مقاومتی پیش ببریم.

وی با بیان اینکه مقوله گردشگری نوعی اقتصاد مقاومتی مولد است، تصریح کرد: باید به‌ دنبال ایجاد شرایطی برای ایجاد آرامش مردم بود.

فلاح به مواهب خدادادی بی‌نظیر استان اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط استثنایی استان باید ضمن حفظ و حراست از این مواهب بهره‌برداری اصولی و بهینه را دنبال کرد.

استاندار مازندران گفت: امروز نیروی انتظامی با حفظ آرامش و امنیت در مدیریت ترافیک استان نقش به‌سزایی دارد و جامعه این آسایش اجتماعی را مدیون نیروی انتظامی است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :