آخرین عناوین

چهارشنبه 4 فروردين 1395-13:31 کد خبر:21682

فرمانده انتظامی مازندران خبرداد:

افزایش 81 درصدی کشفیات مواد مخدر در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از افزایش 81 درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته در استان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، سردار مسعود جعفری‌نسب صبح امروز در ستاد خدمات سفر استان با بیان اینکه بزرگ‌ترین ماراتن امنیت و آرامش در ایام نوروز اتفاق می‌افتد، اظهار کرد: از ابتدای سال جدید تاکنون به‌دلیل جاذبه گردشگری و در مسیر سفر زیارتی امام رضا (ع) مازندران شاهد تردد و اقامت مسافران و زائران بوده است که با زیرساخت‌هایی که در استان ایجاد شد اگر خدمات‌رسانی درستی صورت نگیرد گردشگری دچار مشکل می‌شود.

وی وضعیت راه‌های مازندران را نسبت به گذشته مناسب‌تر دانست و افزود: اگر حضور سخت‌افزاری نظارت پلیس در محورهای مازندران نباشد جمعیت 10 تا 15 میلیونی مسافران در راه‌های استان قابل کنترل نیست.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه ناجا در کشف جرائم به ویژه در سرقت مسلحانه اقدام خوبی داشته است، اضافه کرد: دو مورد سرقت مسلحانه در بابل و ساری اتفاق افتاد که هر دو مورد کشف و شناسایی شد.

این مسئول با اعلام اینکه 22 قرارگاه استانی و 106 قرارگاه فرعی توسط کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها برای ایجاد امنیت و نظم‌بخشی تعطیلات نوروزی از سوی فرماندهی انتظامی مازندران ایجاد شده است، گفت: تمام خودروهای پلیس‌راه در مسیرهای کوهستانی و کنار جاده ساحلی چینش شده است و به‌صورت شبانه‌روزی خدمات‌رسانی می‌کنند.

جعفری‌نسب با اشاره به اینکه تمام تلاش پلیس کاهش جرائم و در برخی تخلفات جلوگیری از رشد است، ادامه داد: پلیس برای ایجاد امنیت مسافران و پیشگیری از سرقت در اماکن تفریحی و گردشگاه‌ها مستقر شده است.

وی با بیان اینکه سرقت‌هایی که سال گذشته انجام شد با حضور ناجا نسبت به کشف آن اقدام شد، خاطرنشان کرد: نسبت به سال گذشته شاهد 38 درصد کاهش تصادفات نسبت به سال گذشته بودیم و افزایش مجروحان ناشی از تصادفات نیز با کاهش 33 درصدی همراه بوده است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه نسبت به سال گذشته 81 درصد کشفیات مواد مخدر در استان افزایش یافته است، افزود: اگر قرار است در حوزه اقتصاد اتفاق اثرگذاری رخ دهد آرامش و امنیت از زیرساخت‌های آن است.

جعفری‌نسب با بیان اینکه نیروی انتظامی با همکاری رسانه‌ها توانسته در پیشگیری از جرایم موفق باشد، گفت: اجرای برنامه سفر بخیر از فعالیت‌های ناجا در ایام تعطیلات نوروز است که با همکاری صدا و سیما انجام می‎شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :