آخرین عناوین

يکشنبه 4 آبان 1393-9:7 کد خبر:2097

فرماندار نوشهر:

نبودن تولیدی پوشاک به سبک اسلامی و ایرانی در نوشهر

فرماندار نوشهر گفت: در تولید لباس به سبك اسلامي و ايراني دچار مشکل هستیم و این یک ضعف است و اصناف باید به این موضوع نیز توجه کنند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، محمدعلی قمی‌اویلی درجلسه شورای اجتماعی شهرستان نوشهر که در محل فرمانداری نوشهر و با حضور مسئولان و جمعی از دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار شد ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام ماه محرم افزود: هفته اول محرم، هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده و بنابراین توجه به حوزه عفاف و حجاب و تاکید به معروف بسیار مهم است.

وی به عوامل زمینه‌ساز عاشورا اشاره کرد و اظهار داشت: توجه نکردن به معروف و همچنین روی آوردن به منکر که باعث انحراف سیاسی و افول غیرت دینی شده بود، سبب شد تا واقعه عاشورا رخ دهد.

فرماندار نوشهر خاطرنشان کرد: ملت ایران چه در غیرت ملی و همچنین حفظ تمامیت ارضی، ملی و بنیان خانواده تلاش کردند.

وی بیان داشت: امام حسین (ع) دین را به عنوان ناموس و محبوب خود می‌دانست و با یزید بیعت نکرد و در نهایت واقعه عاشورا رخ داد.

قمی‌اویلی همچنین به نقش زنان در واقع عاشورا اشاره کرد و اظهار داشت: نقش زنان و پیام‌رسانی عاشورا را حضرت زینب (س) بر عهده گرفت و امروز درسی که باید از عاشورا بگیریم این است که عامل به معروف و ناهی از منکر باشیم.

وی در ادامه به موضوع مدگرایی در جامعه پرداخت و گفت: در تولید لباس دچار مشکل هستیم و به همین جهت اصناف باید در این زمینه ورود پیدا کنند و این دغدغه ماست.

نماینده عالی دولت در شهرستان نوشهر تصریح کرد: اینکه یک تولیدی لباس به سبک اسلامی و ایرانی در نوشهر وجود نداشته باشد، یک ضعف است و اصناف باید به این موضوع نیز توجه کنند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :