آخرین عناوین

پنجشنبه 17 دی 1394-22:21 کد خبر:18294

مجلس ششم بهترین دوران از نظر عملکرد منتخبان؟؟!!

استشمام رایحه خوش مجلس ششم از حوزه انتخابیه قائم شهر

مجلس ششم برای مردم حوزه انتخابیه قائم شهر، قطعاً فراتر از این جهت گیری های سیاسی است، که به اذعان اغلب مردم، بهترین دوران از نظر کیفیت و عملکرد منتخبانشان می باشد.


به گزارش خزرتیترخبر،واژه مجلس ششم شاید برای بسیاری از ایرانیان یادآور خاطرات فراوانی باشد، خاطراتی که برای عده ای شیرین و برای جمعی دیگر تلخ است که این تفاوت در برداشتها و تلخی و شیرینی خاطره مجلس ششم، قطعاً به رویکرد و جهت گیری سیاسی افراد بستگی دارد.

در اذهان گروهی از هم وطنانمان مجلس ششم یادآور ترکیبی متخصص، تحصیلکرده و اصلاح طلب با شعارهای سیاسی نو و جدید که دیگر هرگز تکرار نشده و در یاد گروهی دیگر تداعی کننده مجلسی سرکش و خارج از قواعد و چارچوب های نظام و به شدت سیاسی می باشد.

اما مجلس ششم برای مردم حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ قطعاً فراتر از این جهت گیری های سیاسی است.

مردم قائم شهر در آن دوره از مجلس حضور ولی رعیت و غلام گرزین را تجربه کردند که به اذعان اغلب مردم، شاید بهترین دوران از نظر کیفیت و عملکرد منتخبانشان باشد.

اما این روزها و در جریان رقابت های انتخاباتی، بازهم مردم قائم شهر و اطراف، زمزمه حضور دو نام آشنا را می شنوند که عزم میدان کرده و شاید قصد تکرار حادثه ای خوش دارند.

ولی رعیت، همان رعیت قدیمی است و اینبار اما گرزینی دیگر نه به نام غلام، بلکه با نام اصغر نیز راه خانه ملت در پیش گرفته است.

این دو نام خیلی برای مردم شهرم آشناست، شاید دیگر غلام گرزین، همان عمو غلام معروف، در عرصه نباشد اما همه شواهد گواه این است که اصغر گرزین نیز مردی از جنس عمو غلام است و همان راه و رسم را در پیش گرفته است.

این روزها دلیل دیگری هم وجود دارد که تایید کند مردم قائم شهر بیش از پیش باید در انتظار استشمام رایحه خوش مجلس ششم باشند.

در اغلب نظرسنجی های رسمی و غیررسمی که تا به امروز منتشر شده، شانس این دو نفر برای پیروزی در عرصه رقابت انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قائم شهر، بیش از دیگران است و مردم قائم شهر نیز عزمشان را جزم کرده اند تا در میان این سیل کاندیداها، این دو نام آشنا را بر کرسی های سبز خانه ملت بنشانند، بلکه خاطره سبز و دلنشین مجلس ششم برایشان تکرار گردد.

سپیده موسی زاده

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :