آخرین عناوین

جمعه 29 آبان 1394-14:3 کد خبر:17027

اعتراض کارگران به نماینده مجلس:

صبر لبریز شده کارگران نساجی/ وعده های پوچ مسئولین

کارگران نساجی مازندران، با ایجاد سرو صدا و ترک سالن وعده های مسئولین را پوچ و بی حاصل دانستند و به بی توجهی مسئولین معترض شدند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تیتر امروز،29 آبان سالروز تصویب قانون کار همه ساله در بیش از هشتاد مرکز استانی و شهرستانی در سراسر کشور با تجمع پرشکوه کارگران و بازنشستگان  برگزار می شود.

در قائم شهر نیز این مراسم در سالن سرداران شهید برگزار شد ،از نکات برجسته این مراسم ، حضور پررنگ کارگران استان بویژه نساجی مازندران و بازنشستگان استانی بود.

شیرافکن عضو شورای عالی کار کشور، میرزایی رئیس شورای شهر، دریابیگی دبیر اجرائی خانه کارگر،آیت الله معلمی عضو خبرگان رهبری ، دامادی و حسینی نماینده مردم ساری و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی به ایراد سخنرانی در مورد مشکلات کارگران و قانون کارو مسائل معیشتی کارگران پرداختند.

کارگران نساجی مازندران که حدود ۴ ماه حقوق نگرفتند و مشکلات زندگی آنها را بی طاقت و آسیب پذیر کرده بود با شروع سخنرانی دکتر حسینی نماینده مردم قائمشهر، با ایجاد سرو صدا و به کار بردن الفاظ ناپسند اقدام به ترک سالن کردند و این کار خود را ناشی از وعده های پوچ و بی توجهی مسئولین میدانستند.

گفتنی است تجمع کارگران در اطراف نمایندگان مجلس و بازگو کردن مشکلات در پایان مراسم از دیگر حواشی این مراسم بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :