آخرین عناوین

چهارشنبه 27 آبان 1394-18:22 کد خبر:17021

معاون بهره برداری آبفاشهری مازندران خبر داد:

عایق بندی کنتورهای آب در فصل سرما

معاون بهره برداری آبفاشهری مازندران گفت: با توجه به کاهش دمای هوا، مشترکین برای جلوگیری از خسارتهای احتمالی کنتورهای آب را با پوشش مناسب عایق بندی کنند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شرکت آبفای شهری ،معاون بهره برداری آبفاشهری مازندران گفت: با توجه به کاهش دمای هوا، به منظور جلوگیری از یخ زدگی و ترکیدگی کنتورهای آب ، مشترکین برای جلوگیری از خسارتهای احتمالی کنتورهای آب را با پوشش  مناسب عایق بندی کنند.

براساس این گزارش، محمدرضا محمودی ، با اشاره به اینکه یخ‌زدگی و شکستگی کنتورهای آب از عمده‌ترین مشکلاتی است که در مناطق سردسیر و کوهستانی ایجاد می شود، گفت: مشترکین با استفاده از پشم شیشه، گونی کنفی، پوشال و خاک اره مانع از یخ زدگی کنتورهای آب شوند.

وی، بر استفاده از شیوه‌های مناسب برای ذوب یخ‌ در تاسیسات و کنتورهای آب  تاکید و تصریح کرد: در صورت یخ‌‌زدگی کنتور از ریختن آب جوش و قرار دادن حرارت مستقیم بر روی کنتور و اتصالات یخ‌زده جدا خودداری شود، چرا که انجام این امر باعث خرابی کنتور و بروز مشکلات بیشتر در تاسیسات مربوطه خواهد شد.

معاون بهره برداری آبفاشهری مازندران، افزود: در صورت بروز مشکل به مشترکین توصیه می شود با استفاده از حرارت غیرمستقیم و آب ولرم میزان یخ زدگی تاسیسات آب را کاهش دهند.

محمودی، با اشاره به آمادگی تیمهای عملیاتی و پشتیبانی شرکت آبفاشهری مازندران به همراه تمامی امکانات و تجهیزات در مواقع بحرانی و حساس گفت: مشترکین درصورت بروز مشکل می توانند با شماره 122 تماس گرفته تا اکیپهای عملیاتی و پشتیبانی در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل ایجاد شده، اقدام نمایند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :