آخرین عناوین

دوشنبه 25 آبان 1394-18:10 کد خبر:17011

انتصاب فرماندار جدید بهشهر:

تغییرات اتوبوسی 100 روز مانده به انتخابات در مازندران/ تغییر فرماندار بهشهر

به دنبال انتصابات جدید، تنها 100 روز مانده به انتخابات مازندران، فرماندار بهشهر پس از 3 سال تغییر می‌کند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از خط امید، یک منبع آگاه از بازنشستگی محمدتقی نورزاد فرماندار فعلی بهشهر و انتصاب جایگزین به جای وی خبر داد.

به گفته این منبع آگاه سیدخالق سجادی که معاونت دفتر هماهنگی اقتصادی و امور بین‌المللی استانداری گلستان را در پرونده خود دارد به عنوان فرماندار جدید بهشهر معارفه می‌شود.

سجادی متولد 1347 که اهل روستای عشرستاق منطقه هزارجریب بهشهر است، خودش را از وفاداران اندیشه اسلام ناب محمدی، مدافع سرسخت تفکرات حضرت امام خمینی (ره)، علاقه‌مند به مسائل اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ورزشی معرفی می‌کند.

محمدتقی نورزاد نیز از دی ماه سال91 به عنوان فرماندار بهشهر منصوب شد و با روی کار آمدن حسن روحانی به‌عنوان رئیس جمهور از اولین گزینه‌های تغییر بود اما همچنان بر این منصب ماند.

به گزارش فارس، مراسم معارفه سیدخالق سجادی به‌عنوان فرماندار جدید بهشهر، صبح سه شنبه با حضور حسن خیریان‌پور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و مهرداد ابراهیمی مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استاندار مازندران مراسم معارفه سرپرست جدید فرمانداری بهشهر و تودیع فرماندار سابق این شهرستان آغاز شد.

این مراسم در حالی انجام می‌شود که نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس با وجود حضور داشتن در مازندران ترجیح داد به جلسه نیاید و به گفته یکی از نزدیکان احمدعلی مقیمی، او اکنون در محمودآباد حضور دارد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس با حضور نیافتن خود در این جلسه به‌طور عملی نشان داد که راضی به چنین تغییری نبوده است، البته او در ماه‌های گذشته نیز اعلام نارضایتی خود را با حضور نیافتن درمراسم تودیع فرماندار سابق نکا و بخشدار مرکزی این شهرستان به‌خوبی نشان داده است.

در مراسم ، فرماندار سابق بهشهر طبق معمول مراسمی از این دست، به بیان عملکرد دوران خدمتی خود پرداخت.

محمدتقی نورزاد ضمن گرامی‌داشت یاد و نام شهدا و به‌ویژه سرداران و 800 شهید بهشهر، گفت: در سال 91 و در دولت قبل با وجود اینکه تمایل زیادی برای فرماندار شدن نداشتم، اما با اصرار دوستان این وظیفه را به‌عهده گرفتم.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم بهشهر در انتخابات ریاست جمهوری، افزود: شاید یکی از مشکلات ما این بود که دولت تغییر پیدا کرد و به همراه آن نیز باید تغییرات دیگری انجام می‌شد.

فرماندار سابق بهشهر با بیان اینکه در ابتدای کار با مشکل بزرگی چون سیل بهشهر مواجه شدیم، افزود: در مهر 91 و 92 و خرداد 93، بیش از 100 میلیارد تومان خسارت داشتیم و باید 300 پروژه مربوط به سیل را حل می‌کردیم که با وجود کمبود اعتبار ناشی از پایین آمدن قیمت نفت و تحریم‌ها، به اندازه منابعی که در اختیار ما بود کار کردیم.

نورزاد گفت: رحلت امام جمعه بهشهر و نماینده فقید مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و تدارک تدابیر مربوط به مراسم وداع، تشییع و خاک‌سپاری همچنین تعیین امام جمعه جدید را در سال گذشته داشتیم که با همکاری اعضای ستاد نماز جمعه و همراهی مسئولان شهرستانی و استانی توانستیم این موارد را هم پشت سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه از بحث زباله کلافه شدیم، افزود: اما این کار هم به پایان رسید و کارخانه کمپوست راه‌اندازی شد تا بخش مهمی از مشکلات رفع شود.

فرماندار سابق بهشهر به بحث کشاورزی، مشکلات مربوط به ساخت سد گلورد و تأمین اعتبارات مربوطه همچنین پیگیری و دریافت بخش زیادی از اعتبارات ملی در بحث جاده‌ها از جمله جاده رستم‌کلا به بندر امیرآباد و نیروگاه اشاره کرد که همه این بودجه‌ها در شرایط بی‌پولی به‌دست آمد.

نورزاد همچنین از برگزاری 80 یادواره شهدا در چهار سال دوران خدمتی خود در بهشهر گفت و اینکه کارهای فرهنگی خوبی نیز در این مدت انجام شده است و البته از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر به‌خاطر اینکه به مجتمع فرهنگی هنری خود بازگشت و ساختمان دوم فرمانداری را تحویل داد، قدردانی کرد.

فرماندار سابق بهشهر درباره موضوع زمین‌های بنیاد علوی اظهار کرد: مردم بهشهر مشکلات زیادی در این بخش داشتند، زیرا برخی از زمین‌ها اوقافی و برخی دیگر متعلق به منابع طبیعی بود که تا حدود زیادی این مشکلات برطرف شد.

نورزاد درباره تعریض خیابان امام بهشهر نیز بیان کرد: هرگاه مسئولی به شهرستان می‌آمد و می‌خواستیم از این مسیر پرتردد و مرکزی شهر عبور کنیم، موجب رنجش و خجالت‌زدگی ما می‌شد، اما تا حدود زیادی با همکاری مالکان زمین یا واحدهای تجاری مشکل تعریض خیابان امام رفع شد.

وی در پایان از مسئولان اجرایی، قضایی، نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی و ... نیز تشکر کرد و گفت: توان من همین اندازه بود و هدف هم جز خدمت نبود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :