آخرین عناوین

دوشنبه 25 آبان 1394-17:0 کد خبر:17009

انتصاب در ثبت اسناد واملاک مازندارن:

انتصاب رئیس جدید اداره ثبت اسناد واملاک جویبار

با حضور مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران، رئیس جدید اداره ثبت اسناد واملاک جویبار منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر،علی اصغر اسدی و محمد حسن صادقی، معاونین مدیر کل و خاکپور مسئول حفاظت اداره کل، داودی رئیس اداره ثبت ساری،سران دفاتر اسناد رسمی این واحد ثبتی، ازیونس قصابی  تقدیر و حسین روحانی به عنوان رئیس جدید اداره ثبت اسناد واملاک جویبارمعرفی شد.

 در ابتدای جلسه آیت الله معلمی امام جمعه جویبارونماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان طی سخنانی مشروعیت دستگاههای اجرایی و سیاسی کشور را در سایه نظام امامت و ولایت قابل قبول خواند و افزود ثبت اسناد جایگاه  برجسته و قابل اعتماد خود را پیدا کرده است.

در ادامه این جلسه یونس قصابی ریاست ثبت جویبارضمن خیر مقدم به حاضرین از زحمات همه کارکنان و سران دفاتر اسناد رسمی جهت همکاری در این مدت تقدیر و تشکر کردند .

محمد حسن بهادر مدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران در این جلسه ضمن خیر مقدم به حاضرین و تقدیر و تشکر از همکاران ثبت جویبار از قصابی که مدیریت این مجموعه را به عهده داشتند نیز قدردانی به عمل آمدو تودیع و معارفه را در هر سمت و دستگاهی امری طبیعی دانست.

بهادر در ادامه نیروی کارآمد و مؤثر را یکی از مهمترین شرایط تحقق برنامه های سازمان دانستند و افزود نیروی انسانی به عنوان سرمایه های هر سازمان هستند و هر جا ما نیروی کارآمدتری داشته باشیم و در جهت توانمندی این نیروها تلاش کنیم به مسیر توسعه و موفقیت را زودتر دست پیدا خواهیم کرد.

وی در ادامه  با اشاره به در حال گذار بود ثبت اسناد نیروی انسانی کارآمد و مؤثر و آگاه به برنامه های سازمان جهت همراهی با برنامه های سازمان را مهم دانستند، وی در پایان ثبت اسناد جویبار را از نظر نیروی انسانی خوب و کار آمد توصیف کرد

وی همچنین روحانی را از نیروهای کارآمد باسابقه و آگاه به امورثبتی خواند و خواستارادامه همکاری وتعامل سران دفاتر اسناد رسمی وازدواج با مجموعه ثبت اسناد گردید 

درادامه برنامه حکم ریاست حسین روحانی قرائت و به وی اهدا شد و با اهدا لوح از طرف مدیر کل ثبت استان از زحمات یونس قصابی تقدیر گردید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :