آخرین عناوین

يکشنبه 10 آبان 1394-11:19 کد خبر:16920

آیت‌الله آملی‌لاریجانی به مازندران سفر می‌کند:

سفر رئیس قوه قضائیه برای بررسی مسائل قضائی مازندران

مدیرکل روابط عمومی قوه‌‌قضائیه گفت:رئیس قوه‌‌قضائیه برای بررسی مسائل قضایی مازندارن ، سه روزه به استان مازندران سفر می‌کند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، حسن رحیمی از سفر استانی آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی به مازندران خبر داد و اظهار کرد: رئیس قوه‌قضائیه سه‌شنبه هفته جاری برای حضور سه‌روزه به مازندران سفر می‌کند و ساعت 9 صبح در فرودگاه دشت‌ناز این استان حضور دارد.

وی بررسی مسائل قضایی استان مازندران را از مهم‌ترین اهداف سفر به مازندران دانست و افزود: آیت‌الله لاریجانی پس از ورود به مازندران با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای این استان ادای احترام می‌کند.

مدیرکل روابط عمومی قوه‌‌قضائیه با اشاره به حضور آیت‌الله آملی‌لاریجانی در همایش قرآنی و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، ادامه داد: دیدار با مسئولان، قضات و کارکنان دادگستری استان مازندران از دیگر اهداف این سفر است.

این مسئول، بررسی مسائل قضایی استان و آشنایی نزدیک با عملکرد دادگستری مازندران را از دیگر اهداف سفر رئیس دستگاه قضا به دیار علویان دانست و بیان کرد: مسئولان عالی قضایی کشور رئیس قوه‌قضائیه را در این سفر همراهی می‌کنند.

رحیمی تصریح کرد: حضور در جلسه شورای اداری، دیدار با روحانیون و ائمه جمعه، دیدار با نخبگان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها از دیگر برنامه‌های رئیس قوه‌قضائیه در مازندران است.

وی با بیان اینکه در این سفر هیئت بلندپایه قضایی برای بررسی مشکلات قضایی استان در مساجد و مصلی‌های نماز جمعه شهرهای مازندران حضور می‌یابند، گفت: رئیس قوه‌قضائیه در پایان سفر سه روزه برای جمع‌بندی با حضور مسئولان عالی قضایی استان دیدار و به بررسی مشکلات و چالش‌ها می‌پردازد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :