آخرین عناوین

جمعه 6 شهريور 1394-11:9 کد خبر:14675

انتقاد شدید فرماندار میاندورود از مدیر فرودگاه ساری:

برگشت اعتبار فرودگاه در صورت عدم ارائه برنامه/ خبرنگاران از اعضای شورای اداری هستند

فرماندار میاندورود با تاکید بر اینکه امروز مدیر فرودگاه بایستی همانند مدیران دیگر شهرستانی، برنامه‌های خود را به ما ارائه کند، خاطرنشان کرد: اما امروز هیچ یک از مدیران فرودگاه برای ارائه برنامه به ما مراجعه نکردند.


به گزارش خزرخبر و به نقل میانخبر، ارسطو قادری در جلسه شورای اداری شهرستان میاندورود با اشاره به شهادت شهیدان رجایی و باهنر و نام‌گذاری این روز به هفته دولت، اظهار کرد: سه خصیصه انسانی و اخلاقی؛ صداقت، فروتنی و احسان در شخص شهید رجایی متجلی بود.

وی افزود: صداقت شهید رجایی چنان بود که باورهایش با عواطف در یک مسیر قرار داشت و فروتنی وی، در ظاهر و باطن مشخص بود.

فرماندار شهرستان میاندورود تصریح کرد: احسان شهید رجایی در همدردی و هم‌دلی با طبقه محروم جامعه بود که گام عملی آن را کسانی که در بطن انقلاب بودن در قالب طرح شهید رجایی دیدند.

وی خاطرنشان کرد: امروز افتخار می‌کنیم در سال‌روز شهادت این دو شهید دولت‌مرد، ارائه برنامه می‌کنیم.

قادری با اشاره به اینکه عده‌ای تبهکار و عناد سعی در از بین بردن یاران امام(ره) داشتند، بیان کرد: نگاه امام(ره) در از بین بردن آنها، نگاه نرم‌افزاری و تعامل بوده است و در مقابل شمشیر این دشمنان شمشیر نزد.

نماینده عالی دولت در شهرستان میاندورود با بیان اینکه اولین اقدام دولت در شهرستان ایجاد فضای آرامش و امید به مردم بود، تاکید کرد: چون وجود فضای آرام لازمه آغاز هر کاری است.

وی به توافق هسته‌ای اشاره کرد و گفت: حق مردم است نسبت به آن نقد داشته باشند اما طوری نباشد که ذهن مردم را تخریب کند و ذهن را به سمت و سویی ببرند که مردم قبول ندارند.

قادری با بیان اینکه رهبری از توافق هسته‌ای حمایت کردند و تبریک گفتند، خاطرنشان کرد: عده‌ای مخالفت می‌کنند که در دل این افراد مرض وجود دارد و نمی‌خواهند مردم رشد و توسعه کشور را ببینند.

زیرساخت‌های میاندورود آماده نیست

این مسئول از تخصیص 70 درصدی اعتبارات در سال گذشته خبر داد و گفت: چون زیرساخت‌ها در شهرستان آماده نبود، اعتبارات خود را چندان نشان نمی‌دهد.
وی افزود: درحالی که روستاهای بالادست ما از ابتدایی‌ترین امکانات محروم هستند، 2 درصد پول نفت به ما پرداخت نشد و میاندورود را از فضای محرومیت خارج کردند که به این اقدام اعتراض کرده و پیگیر آن نیز هستم.

عضو شورای فرهنگ عمومی میاندورود ادامه داد: برای آسفالت جاده روستاهای بالادست، سال گذشته 500 میلیون تومان اعتبار گذاشته بودیم و برای سال آینده نیز 500 میلیون دیگر اعتبار اختصاص دادیم.

قادری با بیان اینکه کل اعتبارات شهرستان براساس جمعیت تخصیص پیدا می‌کند، تصریح کرد: اعتبار میاندورود در سال جاری 14 میلیارد و 327 میلیون تومان خواهد بود.

بی‌اعتنایی مدیر فرودگاه بی‌اعتنایی به خودش است

وی با اشاره به اینکه فرودگاه دشت‌ناز از لحاظ جغرافیایی در حوزه سرزمینی میاندورود واقع شده است، بیان کرد: به‌همین دلیل 5 میلیارد تومان از اعتبارات ملی را به شهرستان سرازیر کردند تا برای توسعه فرودگاه هزینه شود.

فرماندار میاندورود با تاکید بر اینکه امروز مدیر فرودگاه بایستی همانند مدیران دیگر شهرستانی، برنامه‌های خود را به ما ارائه کند، خاطرنشان کرد: اما امروز هیچ یک از مدیران فرودگاه برای ارائه برنامه به ما مراجعه نکردند.

قادری اضافه کرد: امروز هر فردی به‌عنوان نماینده دولت در شهرستان حضور دارد این مدیر باید برنامه‌های خود را به وی اعلام کند.

وی این بی‌اعتنایی مدیر فرودگاه را بی‌اعتنایی به خودش دانست و گفت: لازم بود این مدیر برنامه‌های خود را به ما اعلام می‌کرد.

قادری با تاکید بر اینکه اگر برنامه‌ها به من اعلام نشود، اعتبارات را برگشت می‌دهم، افزود: فرودگاه دشت‌ناز هم در بحث امنیتی و اجتماعی و هم در بحث حوزه سرزمینی متعلق به شهرستان میاندورود است.

بودجه فرهنگی میاندورود صفر درصد است

این مسئول با اشاره به کمبود امکانات فرهنگی در شهرستان میاندورود، اظهار کرد: سرانه اعتبار فرهنگی ما در شهرستان صفر درصد است.

قادری همچنین به نقش خبرنگاران در انعکاس عملکرد مسئولان اشاره کرد و گفت: اگر خبرنگاران نباشند، مردم چگونه مطلع شودند که دولت چه اقداماتی را انجام داده است.

وی تصریح کرد: خبرنگاران توقع چندانی از مدیران ندارند و مدیران باید ارتباط بیشتری با خبرنگارن داشته باشند و عملکرد دولت را در شهرستان را به مردم انتقال دهند.

فرماندار میاندورود در پایان با اشاره به تهیه گزارش خبرنگاران در جلسات شورای اداری، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها علاوه بر اینکه در کنار ما گزارش تهیه می‌کنند باید در کنار ما قرار بگیرند و به‌عنوان اعضای شورای اداری در جلسات حضور داشته باشند

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • ساروی
    شنبه 7 شهريور 1394-10:38


    سلام. آقایان نماینده ساری. تاسف داره. که فرماندار یک روستا بگه که مدیر کل فرودگاه ساری بیاد به شورای اداری میاندرود گزارش بده. آقا به خدا این میز و مقام به کسی وفا نمیکنه. برای مردم کار کنید تا محبوب بشید مثل مهندس عبوری. فرودگاه رو به ساری برگردانید.