آخرین عناوین

شنبه 28 مهر 1403-17:52 کد خبر:134232

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد:

ضرب‌الاجل ۶ ماهه برای تکمیل ۲ پروژه‌ بیمارستان امام‌ ساری

سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران با اعلام ضرورت احداث پروژه‌های بیمارستان امام ساری به ‌عنوان اولویت اصلی دانشگاه، بر تکمیل این پروژه‌ها تا ۶ ماه آینده تاکید کرد.


به گزارش خزرتیترخبر، محمدصادق رضایی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران بعد از ظهر امروز با حضور در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) ساری از محل پروژه در دست احداث اتاق عمل آنژیوگرافی بای پلن پریفرال و پت اسکن بازدید کرد.

براساس این گزارش، سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران در این بازدید که با همراهی محمد پنبه‌چی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مسئولین این مرکز درمانی انجام شد، ضمن ارائه توصیه‌های تخصصی و تصریح برضرورت احداث پروژه‌های فضای فیزیکی پت اسکن و اتاق عمل آنژیوگرافی بای پلن پریفرال بیمارستان امام (ره) ساری به‌عنوان اولویت اصلی دانشگاه، بر تکمیل این پروژه‌ها تا ۶ ماه آینده تاکید کرد.

به گزارش خزرتیترخبر، رضایی تصریح کرد: دستگاه‌های آنژیوگرافی بای پلن پریفرال و پت اسکن از زمان خرید و تحویل به این مرکز درمانی، تا کنون به صورت بلاتکلیف و بلااستفاده بوده و شرایط نصب و راه‌اندازی آن مهیا نشده بود./علوم پزشکی مازندران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :