آخرین عناوین

جمعه 27 مهر 1403-18:9 کد خبر:134215

رئیس کل دادگستری مازندران اعلام کرد:

اجرای حکم خلع‌ید زمین شرکت صیادی آزادگان ساری

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: حکم خلع ید زمین شرکت تعاونی پره صیادی آزادگان، قطعی و لازم‌الاجرا بود که اجرا شد.


به گزارش خزرتیترخبر، عباس پوریانی عصر امروز در جلسه حل مشکلات شرکت پره صیادی آزادگان ساری، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید و نامگذاری امسال به نام جهش تولید با مشارکت مردم، اظهار داشت: این مهم نشان از اهمیت مساله تولید و اشتغال دارد، صید و صیادی از جمله مشاغل اصلی در برخی نقاط استان از جمله روستای قاجارخیل است و زندگی نزدیک به ۱۵۰ نفر در این روستا به آن گره خورده است.

براساس این گزارش،وی افزود: مرتفع ساختن مشکل این شرکت، نیازمند نگاه و توجه بیش از بیش مسئولین استانی به موضوع بیکاری و عواقب ناگوار آن برای خانواده هاست و این مساله مهم باید مد نظر ویژه مسئولین امر قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: مشکلات اعضای شرکت تعاونی پره صیادی آزادگان را مورد توجه قرار داده و حل مسائل مبتلا به را مجدانه پیگیری خواهیم کرد.

پوریانی اظهار کرد: با توجه به آغاز زمان صید، این جلسه با حضور مسئولان متولی امر برای بررسی و حل سریع مشکل تشکیل شده تا در کمترین زمان ممکن، با حل مشکلات موجود، دغدغه صیادان و خانواده های آنها برطرف شود.

رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه دغدغه همیشگی ما کمک به حل مشکلات مردم است، گفت: حکم خلع ید زمین شرکت تعاونی پره صیادی آزادگان، قطعی و لازم الاجرا بود که با همکاری اعضای شرکت اجرا شد، در حال حاضر نسبت به حل مشکل و بیکاری اعضای شرکت، قاطعانه پای کار ایستاده ایم و در کنار مردم هستیم.

 به گزارش خزرتیترخبر، شایان ذکر است، جلسه ویژه بررسی مشکلات شرکت تعاونی پره صیادی آزادگان قاجارخیل در سالن جلسات دادگستری استان مازندران با حضور بابایی کارنامی نماینده حوزهٔ انتخابیهٔ ساری و میاندورود،نوبخت فرماندار ساری، مدیران منابع طبیعی و شیلات، بخشدار،هیات مدیره شرکت تعاونی و مسئولان محلی برگزار و در این جلسه مقرر شد طی این هفته نسبت به شناسایی و تعیین مکانی مناسب برای شروع فعالیت صیادان اقدام شود./دادگستری مازندران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :