آخرین عناوین

چهارشنبه 28 شهريور 1403-12:40 کد خبر:133846

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان ساری خبر داد:

ثبت ۲رویداد شهرستان ساری در تقویم گردشگری کشور

رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان ساری از ثبت ۲ رویداد جشنواره گل محمدی و بهارنارنج شهرستان ساری در تقویم گردشگری کشور خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر،قاسم قادری از ثبت دو رویداد جشنواره گل محمدی و بهار نارنج شهرستان ساری در تقویم گردشگری کشور خبر داد.

براساس این گزارش، وی با بیان اینکه رویدادها در رونق و شکوفایی اقتصاد منطقه موثر است اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌ها و رویدادها کمک شایانی به صیانت و پاسداشت فرهنگ بومی محلی شهرستان نموده و دارای اهمیت به‌سزایی است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ساری افزود: ثبت دو رویداد جشنواره گل محمدی و گیاهان دارویی با شماره ثبت ۲۰۲۲۶۴۹۳ و جشنواره بهار نارنج ساری با شماره ۲۰۲۲۶۵۴۲ در فهرست رویداد گردشگری جمهوری اسلامی ایران گام مهمی در توسعه گردشگری و معرفی فرهنگ و سنت مردم شهرستان ساری به شمار می‌آید.

قادری با بیان اینکه شهرستان ساری با توجه به ظرفیت‌های گردشگری،یکی از مقاصد مسافران است، افزود: جهت رفاه، آرامش و تامین امنیت گردشگران و مسافران در حوزه اسکان فعالیت تابلو بدست‌ها ساماندهی شود.

به گزارش خزرتیترخبر، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ساری درباره برگزاری تورهای گردشگری با اشاره به اینکه تعداد ۳۶ دفتر خدمات سیاحتی و جهانگردی فعال در شهرستان ساری  وجود دارد و برای چهار دفتر نیز در سال جاری مجوز صادر می‌شود، افزود: بستر برگزاری تورهای مجاز فراهم است و با همکاری پلیس فتا و دستگاه قضایی تورهای غیرمجاز ساماندهی و از برگزاری غیرمجاز آنها که آسیب‌های اجتماعی و امنیتی را در پی دارد جلوگیری می‌شود./میراث فرهنگی ساری

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :