آخرین عناوین

سه شنبه 26 تير 1403-22:26 کد خبر:133212

دستورهای بی ارزش و مسئولین بی تعهد!!!

فاجعه ای اجتماعی که هیچ شخصی اعتنا نمی کند/سگ های ولگرد بلای جان مردم

دستور وزیر کشور و مسئولین قضائی و انتظامی کشور، برای بسیاری از مسئولین بی تعهد هیچ ارزش واعتباری ندارد.


به گزارش خزرتیترخبر، در پی جان باختن کودک سه ساله در حمله سگهای ولگرد ، وزیر پر ادعای کشور در 18 بهمن 1402 طی مصاحبه ای اعلام کرد که دستور فوری برای جمع آوری سگهای ولگرد به مسئولین مربوطه به خصوص شهرداریها ابلاغ شده است.

اما متاسفانه دستور و بخشنامه وزیر برای هیچ استاندار و مخصوصاً برای شهرداری های اکثر شهرها ارزشی نداشت و اقدامی صورت نگرفت.

براساس این گزارش، پس از آن حادثه،  نه تنها شاهد حوادث دلخراش برای بسیاری از خانواده ها از سوی سگ های ولگرد در سطح کشور بوده ایم بلکه شاهد بوده ایم و هستیم که این معضل در حال تبدیل شدن به آسیب بزرگ اجتماعی در سطح کشور و به خصوص مازندران شده است.

در استان مازندران هم چندی قبل شاهد فوت دختربچه 8 ساله نکائی بوده ایم که براثر حمله سگ از ناحیه صورت و پا و ابتلا به بیماری هاری جان خود را از دست داد.

به گزارش خزرتیترخبر، رئیس جدید دادگستری مازندران نیز که بعد از انتصابش بیشترین فعالیتش برگزاری جلسات و دیدارهای مختلف بوده و در اولین نشست فصلی با دادستانهای شهرستانها و روسای دادگاه ها از دادستانها خواست تا در زمینه حل و فصل معضل جمع آوری سگ های ولگرد ورود جدی داشته و شهرداریها را مکلف به اقدامات جدی نمایند، اما متاسفانه بعد از گذشت یک ماه از این دستور و تاکید پوریانی ، مشاهده می شود که هیچ اقدامی صورت نگرفته و همچنان سگ های ولگرد در سطح شهر و خیابان ها باعث ناامنی و آسیب به شهروندان در سطح استان شده و می شوند.

به گزارش خزرتیترخبر، با توجه به اینکه در روزهای ماه محرم قرارداریم و اکثر مردم در ساعات مختلف شبانه روز در خیابان ها و کوچه ها و تکایا در رفت و آمد می باشند، متاسفانه با رعب و وحشت و ترس از حمله سگ های ولگرد مواجه می باشند.

به گزارش خزرتیترخبر، باید از استاندار،رئیس دادگستری استان، دادستانهای استان، شهرداران مازندران و دیگر مسئولین پرسید که آیا اجازه می دهند همسر و فرزندانشان بدون محافظ  و به تنهایی در خیابان ها و کوچه ها و در بین سگ های ولگرد رفت و آمد کنند؟

آقایان مسئولین پرادعا ، آیا حتماً باید برای خانواده خودتان اتفاق ناگواری از سوی سگ های ولگرد بیفتد تا اقدامات جدی در این زمینه بعمل آورید؟

باید به حال وزیر کشور و رئیس دادگستری مازندران تأسف خورد که وقتی نتوانستند یک معضل معمولی را حل کنند و دستورات آنها از سوی شهرداران و دیگر دستگاه ها  بی ارزش تلقی می شود، پس باید استعفا بدهند و کار و مسئولیت را به افراد مجرب تر، زبده تر و... واگذار کنند.

امیدواریم گوش شنوایی وجود داشته باشد تا قبل از اینکه معضل سگ های ولگرد باعث داغدار شدن خانواده دیگری شود، یکبار برای همیشه حل و فصل گردد./(رعیت.1354)

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :