آخرین عناوین

دوشنبه 3 ارديبهشت 1403-16:20 کد خبر:131268

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر مازندران خبر داد:

زوج افيونی در دام پليس مازندران

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر مازندران از دستگيری دو قاچاقی مواد مخدر و کشف ۳۶.۵ کيلوگرم مواد مخدر حشيش در استان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، غلامرضا جعفری اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و در پی کسب خبری مبنی بر حمل و جابجایی مواد مخدر توسط یک زوج قاچاقچی مواد مخدر اهل کرمان به استان مازندران از طریق محور هراز، موضوع در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه قرار گرفت.

براساس این گزارش، وی تصریح کرد: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل متهمان را در حین ورود به استان با یک خودروی سواری شناسایی کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران افزود: مأموران در اقدامی عملیاتی خودروی متهمان را متوقف و در بازرسی از آن ۳۶ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش کشف کردند.

وی از دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات خبر داد و بیان کرد: این زوج افیونی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

جعفری با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، گفت: مواد مخدر یک عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشری است و ره‌آورد آن تزلزل خانواده‌ها، نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می‌شود.

وی اعتیاد را منشا بسیاری از جرائم دانست و افزود: جرائم متاثر از اعتیاد از قبیل سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودكشی، افسردگی و سرخوردگی، فروپاشی خانواده‌ها تنها بخشی از پیامدهای این پدیده شوم است.

به گزارش خزرتیترخبر، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از شهروندان خواست برای رسیدن به جامعه‌ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :