آخرین عناوین

يکشنبه 26 فروردين 1403-10:47 کد خبر:131167

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران خبر داد:

توقیف ۲ خودروی لندکروز قاچاق در شهرستان نور/ کشف یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم مرغ خارج از شبکه توزیع

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف ۲ دستگاه خودروی لندکروز قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرستان نور خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، محمد محمد پور گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد ۲ دستگاه خودروی لندکروز قاچاق در شهرستان نور، تحقیق و بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی آن شهرستان قرار گرفت.

براساس این گزارش، رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران افزود: رابطان پلیس امنیت اقتصادی شهرستان نور با همکاری ماموران پلیس آگاهی، خودرو‌های موردنظر را در هنگام تردد در سطح شهرمتوقف کردند.

وی با اشاره به این که خودرو‌های مورد که فاقد مدارک گمرکی و شناسایی بوده اند، اظهار داشت: پس از هماهنگی با مرجع قضایی این خودر‌ها توقیف و به پارکینگ منتقل شدند که ارزش خودرو‌های کشف شده در این عملیات برابر نظر کارشناسان مجموعا بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال  می باشد و مالکان این خودرو‌ها پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

کشف یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم مرغ خارج از شبکه توزیع

همچنین رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم مرغ دولتی خارج از شبکه توزیع در شهرستان محمودآباد خبر داد.

وی گفت:ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات ویژه پلیسی یک سردخانه مخصوص نگهداری مرغ دولتی خارج از شبکه توزیع در شهرستان محمودآباد را شناسایی کردند.

محمد پور افزود: ماموران انتظامی به اتفاق کارشناسان جهاد کشاورزی محمودآباد در بازدید از این سردخانه یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم مرغ خارج از شبکه توزیع به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.

به گزارش خزرتیترخبر، محمد پور ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مردم استان در مبارزه با قاچاق کالا، در خاتمه، مبارزه با جرائم اقتصادی را یکی از برنامه‌های اولویت دار پلیس امنیت اقتصادی استان عنوان کرد از مردم خواست: در صورت اطلاع از نگهداری و یا عرضه هر گونه کالای قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انهدام ۲ کارگاه تولید لوازم پزشکی فاقد استاندارد در ساری

همچنین براساس این گزارش، رئیس پلیس آگاهی مازندران از کشف لوازم پزشکی قاچاق و انهدام ۲ کارگاه تولید لوازم پزشکی به ارزش ۸۰ میلیارد ریال، در ساری خبر داد.

به گزارش خزرتیترخبر، علی قیصری گفت: در پی انجام تحقیقات پلیسی و کسب خبری مبنی بر عرضه محصولات بهداشتی قاچاق و تولید لوازم بهداشتی فاقد استاندارد در شهرستان ساری، موضوع در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات پلیسی، کارآگاهان موفق به شناسایی ۲ کارگاه غیر قانونی تولید لوازم بهداشتی در شهرستان ساری شدند.

قیصری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در اقدامی عملیاتی، با همکاری نمایندگان کارشناسان ادارات صمت، دانشگاه علوم پزشکی و اداره نظارت براماکن عمومی پلیس از محل‌های مورد نظر بازدید کردند.

به گزارش خزرتیترخبر، رئیس پلیس آگاهی استان از کشف ۸۰ میلیارد ریالی انواع لوازم پزشکی فاقد استاندارد و کالا‌های بهداشتی قاچاق در بازدید از ۲ کارگاه مذکور خبر داد و افزود: کالا‌های قاچاق کشف شده در این عملیات به سازمان اموال تملیکی استان تحویل و متصدیان این کارگاه‌ها پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :