آخرین عناوین

جمعه 24 فروردين 1403-17:33 کد خبر:131139

در تهران رخ داد:

حمله سارقان به پزشک بدون مرز مازندرانی

پزشک بدون مرز مازندرانی هفته گذشته در تهران مورد تهاجم دو سارق قرار گرفت و در بخش آی سی یو بیمارستان شریعتی تهران بستری شد.


به گزارش خزرتیترخبر، پزشک بدون مرز مازندرانی ، سید ناصرعمادی هفته گذشته در تهران مورد تهاجم دو سارق قرار گرفت و پس از تحمل صدمات بدنی که منجر به بیهوشی گردید توسط اورژانس به بیمارستان شریعتی تهران منتقل و در بخش آی سی یو تحت مراقب های ویژه قرار گرفت.

براساس این گزارش، این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در حال بازگشت از بیمارستان رازی تهران و در مسیر عزیمت به منزل خود در تهران ، درزیر پل صدر مورد حمله ناجوانمردانه دو سارق به قصد سرقت دو گوشی تلفن همراه وی روبرو گردیبد که سارقان وقتی با مقاومت عمادی روبرو شدند ، با تهاجم شدیدتر ، صدمات بدنی به ایشان رسانده و اقدام به سرقت نمودند که با بیهوشی مضروب همراه شد.

گفتنی است ، عمادی با تلاش پزشکان پس از 7 روز بیهوشی کامل ( کما ) به آغوش خانواده بازگشت و موجب خوشحالی همه علاقه مندان گردید.

پلیس پایتخت نیزدرحال شناسایی سارقان و ضاربان است و بزودی درچنگال قانون گرفتار خواهند شد.

به گزارش خزرتیترخبر، این پزشک بدون مرز که بواسطه خدمات خالصانه و شایسته اش در سراسر جهان و مناطق محروم کشور برای همگان نام آشناست ، اکنون مراحل درمان خود را می گذراند./شمال نیوز

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :