آخرین عناوین

پنجشنبه 9 فروردين 1403-16:33 کد خبر:131028

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس اعلام کرد:

سقوط سنگ در جاده کندوان/ اعزام ماشین آلات راهداری به منطقه

رییس اداره راهداری شهرستان چالوس گفت : سقوط سنگ در منطقه سیاه بیشه کندوان خسارت جانی و مالی نداشت اما ماشین آلات راهداری برای پاکسازی جاده به منطقه اعزام شدند.


به گزارش خزرتیترخبر، خبری از چند مورد سقوط سنگ و سنگ ریزه در جاده کندوان در شبکه های اجتماعی از سوی کاربران منتشر و گفته شده بود عابران سواره رو در تردد از این گذرگاه اقدام به جابه جایی این سنگ ها برای باز شدن محور کردند.

براساس این گزارش، مهدی صفایی اظهار داشت : این حادثه حوالی ساعت ۱۰ صبح در محدوده " سیاه بیشه " رخ داد و به محض اطلاع از این حادثه راهداران با بکارگیری ماشین آلات در محل حادثه حاضر شدند و اقدام به جابه جایی سنگ ها برای باز گشایی محور شدند.

این مسئول بیان داشت : هم اینک تردد خودروها از جنوب به شمال محدوده پل زنگوله، سیاه بیشه، هریجان و کمرزرد پرحجم است.

به توصیه کارشناسان با توجه به بارش های اخیر و همچنین بارندگی ارتفاعات وقوع ریزش سنگ در محورهای کوهستانی از جمله جاده چالوس همچنان محتمل است به همین دلیل رانندگان و مسافران از توقف در حاشیه این محور ارتباطی و همچنین تردد ساعات بارندگی خودداری کنند.

به گزارش خزرتیترخبر، محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است./ایرنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :