آخرین عناوین

دوشنبه 6 فروردين 1403-10:13 کد خبر:130990

شیوه جدید تکریم ارباب رجوع در سال 1403:

سازمان نظام مهندسی استان مازندران؛تافته جدا بافته !!!

سازمان نظام مهندسی مازندران، در اقدامی عجیب فعالیت خود و دفاتر تابعه شهرستان ها را در روزهای کاری 5 تا 9 فروردین ، تعطیل اعلام کرد.


به گزارش خزرتیترخبر، در حالی که با آغاز روزهای کاری سال جدید ، سازمان ها ، ادارات و حتی مجموعه های شخصی تدابیر لازم را برای خدمات رسانی بهتر به مردم تدارک می بینند، « سازمان نظام مهندسی مازندران » فعالیت خود و دفاتر تابعه شهرستان ها را در اقدامی عجیب روزهای کاری 5 تا 9 فروردین ، تعطیل اعلام کرد.

براساس این گزارش، این تعطیلی چند روزه که گفته می شود با مصوبه هیئت مدیره سازمان است ، در شرایطی صورت گرفت که بر اساس بررسی خبرنگار ما ، ستاد و دفاتر سازمان نظام مهندسی  در استان های دیگر کشور دائر و حتی استان سیلزده سیستان و بلوچستان نیز فعالیت خود را در اولین روز کاری سال  آغاز کرده است.

از سویی مردم برای مراجعه به شهرداری و اداره ثبت اسناد نیاز دارند که سازمان نظام مهندسی به عنوان بخشی از پروسه خدمات رسانی مرتبط  دائر بوده تا کارها به نتیجه برسد .

همچنین یکی از نگرانی های مردم عدم انجام امورات خود در روزهای آغازین سال است تا به تعرفه های جدید کشیده نشود و در برخی پروژه های روستایی بالای ۸۰۰ متر و تفکیک با هر متراژ با نظام مهندسی سروکار دارند و از روستاها مراجعه نموده و با تعطیلی روبرو می شوند.

به گزارش خزرتیترخبر، به نظر میرسد اداره کل راه و شهرسازی مازندران به عنوان ناظر بر این سازمان به وظایف نظارتی خود به درستی عمل نکرده که مصوباتی اینچنینی موجب سرگردانی مردم و اعضای این مجموعه می شود./شمال نیوز

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :